Skip to main content

Al 2 maal binnen één week start ik een film op van Netflix: je hebt wel geluid (plus ondertiteling), maar geen beeld.

Ik heb het probleem opgelost door de digitale ontvanger Arris VIP2952 te herstarten, via Menu>Systeem>herstarten.

Herkent u dit probleem? Is het verstandig om de digitale ontvanger om te ruilen bij KPN? Hij is al 3 jaar in gebruik.

Hallo @ronaldrobert! Soortgelijke problemen met de Netflix zijn bij ons bekend. Gezien de itv issues, had de nieuwe update voorrang en had de Netflix app een lagere prio. Dit begrijp je vast. 
Heb je meerdere ontvangers, of niet? Zo ja, speelt dit probleem op beide ontvangers?  


Dag Lisa,

Ik bezit 2 digitale ontvangers: 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. Het gaat hier om de ontvanger van de huiskamer. Wij kijken uitsluitend naar Netflix in de huiskamer.

Het probleem is in de afgelopen weken sporadisch voorgekomen, hoogstens 1 tot 2 keer. Overigens werkt de laatste update correct op beide ontvangers: we hebben gekozen voor de zwarte achtergrond in de menubalk.

Groeten van Ron van Helden


Oké! Als het Sporadisch voorkomt en niet al te hinderlijk is, dan kun je natuurlijk afwachten totdat wij de fout ontdekt en opgelost hebben. Mocht het vaker voorkomen, wissel dan de ontvangers eens onderling om. 
Wellicht dat Netflix via de andere app beter werkt. 
Voor nu heb ik dus geen kant-en-klare oplossing voor je. :disappointed_relieved:


Dag Lisa,

Op jouw aanraden heb ik de 2 digitale ontvangers (huiskamer en slaapkamer) omgewisseld. Ik zal de ontvangst van Netflix beoordelen op de digitale “slaapkamer “ ontvanger.

Tot binnenkort.