Skip to main content

Ik heb me nog nooit met mijn e-mail geabonneerd bij Netflix en kan zodoende niet bij hun inloggen omdat ze me niet kennen. Wil gaarne een bevestiging van jullie ontvangen om weer geen rekening te krijgen waar ik niet om heb gevraagd, door een onnozele fout welke ik onwetend heb gedaan en genoegdoening van vorige rekening. Hopende op een spoedig antwoord, verblijf ik; A.L.Contrucci

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb me nog nooit met mijn e-mail geabonneerd bij Netflix en kan zodoende niet bij hun inloggen omdat ze me niet kennen. Wil gaarne een bevestiging van jullie ontvangen om weer geen rekening te krijgen waar ik niet om heb gevraagd, door een onnozele fout welke ik onwetend heb gedaan en genoegdoening van vorige rekening. Hopende op een spoedig antwoord, verblijf ik; 

 


@Albino

Ik begrijp dat je per ongeluk een abo bij Netflix hebt genomen. En dat het op je eigen e-mailadres staat. Dan zul je bij aanmaken ook een wachtwoord gemaakt hebben, wat dus bekend moet zijn.

Log dan hier in https://www.netflix.com/YourAccount en klik op lidmaatschap opzeggen. Het abonnement wordt dan na 1 maand opzegtermijn verwijderd én 10 maanden later verdwijnt dan ook je account. Daar betaal je overigens niets voor als er geen abonnement in staat.

Alleen de betaling loopt via je kpn factuur. KPN draagt dan rechtstreeks af aan Netflix. KPN kan niet bij de Netflix administratie.


@Albino 

Ga op jouw TV ontvanger eens naar de Netflix app.

Is daar een Netflix account actief?

Zo ja, start Netflix door één van de weergegeven profielen te kiezen.

Ga met de ring op de afstandsbediening naar links en kies in het menu voor "Ondersteuning" (onderaan).

Is het emailadres wat als Lid getoond wordt een voor jou bekend emailadres?


Ha @Albino, welkom! Zou jij bovenstaande vragen kunnen beantwoorden, zodat we de situatie wat helderder krijgen? We denken graag met je mee 🙂.