Skip to main content

Heb via TV Netflix geinstalleerd en werkt voor geen meter. Heb 3 series en films geprobeerd blijft allemaal hangen op 99% en soms al op 25% ben er helemaal klaar mee. Ook het aanbod van films en series is niets voor mij, maar dat is natuurlijk persoonlijk, ik vind Videoland 10x =beter, ga daar zeker naar terug .Opzeggen moet via Netflix zelf maar ik kom niet verder dan - Registratie voltooien - heb van KPN al een bevestiging gehad (jammer dat dit altijd weer een - NoReply - mail is.) dat betaling via hun gaat maar van Netflix nog geen mail met bevestiging gehad. heb op dit forum gezocht en staat overal dat je EERST bij netflix zelf moet opzeggen, maar staat nergens HOE je dat moet doen en ik kan het echt nergens vinden. Communicatie vind ik persoonlijk vooral bij Netflix bijna onmogelijk maar ook bij KPN laat dat te wensen over. Aanmelden gaat sneller dan het licht maar bij opzeggen zetten je in het donker….

Goedemorgen @wispel1945, je kunt alleen Netflix opzeggen via Netflix zelf. 
 

Linkje naar je Netflix account


Beste Anneke-Anna,

Dat klopt, maar dat staat ook in mijn vraag! Goed gelezen? Het gaat er om dat ik ook op Netflix niets kan vinden om op te zeggen. Als ik naar Netflix ga dan komt er alleen maar te staan - REGISTRATIE VOLTOOIEN - en als ik dat doe dan kom bij de keuze om een abonnement uit te kiezen, maar daar heb ik dus NIETS aan, ik wil opzeggen!!!!

 

En v oor alle duidelijkheid, nee ik ben NIET de kluts kwijt…. Wispel


Hoi @wispel1945. Welkom op het KPN Forum. Het opzeggen van Netflix gaat via de site van Netflix zelf. Je logt dan in met jouw e-mailadres en wachtwoord waarmee je een Netflix account hebt aangemaakt. 

1. Ga naar “Mijn account” via www.netflix.com/YourAccount
2. Klik op “Lidmaatschap opzeggen”, onder “Lidmaatschap en facturering”
3. Bevestig door te klikken op “Opzegging voltooien”

 

Op de pagina “Hoe zeg in Netflix op” vind je meer informatie hierover.


Beste Vikash

 

Ik krijg de indruk dat mijn abonnement op een of andere manier nog niet is doorgevoerd - zie foto - ik kan wel Netflix kijken maar telkens als ik naar de webpagina ga krijg ik het scherm met - voltooi uw registratie - krijg dus op geen enkel scherm de mogelijkheid om Netflix uit te schakelen, ook niet op mijn TV en PKPN zegt dat het alleen via Netf;ix kan maar mijn betal;ing loopt WEL via KPN. Ook bij KPN kan ik nergens aan geven dat ze GEEN abonnementsgeld van Netflix mogen factureren, Groet Wispel

 


Beste Anneke-Anna,

Dat klopt, maar dat staat ook in mijn vraag! Goed gelezen? Het gaat er om dat ik ook op Netflix niets kan vinden om op te zeggen. Als ik naar Netflix ga dan komt er alleen maar te staan - REGISTRATIE VOLTOOIEN - en als ik dat doe dan kom bij de keuze om een abonnement uit te kiezen, maar daar heb ik dus NIETS aan, ik wil opzeggen!!!!

 

En v oor alle duidelijkheid, nee ik ben NIET de kluts kwijt…. Wispel


Er staat een heleboel in jouw ‘vraag’ en een heleboel ook niet ;-)

Als je direct een screenshot had meegestuurd was het duidelijker geweest.
Vanuit hier kan ik in ieder geval niet bekijken hoe jouw abonnement en of facturering er wel of niet uit ziet etc. 
 

Ik vrees dat je toch echt bij Netflix zelf moet zijn tenzij @Vikash het voor je kan opzeggen, maar ik denk niet dat dit vanuit KPN kan. Het kan zijn dat je de eerste maand gratis hebt? Daar heb je vast een e-mail over gehad? 
 

Onderaan de pagina kun je contact opnemen met Netflix. Houd je abonnement gegevens bij de hand;
Contact Netflix


Bel ze eens.

 


Bel ze eens.

HDG zegt het ook, ‘bel ze eens’ (hij bedoelde vast wat anders, maar daar doen we niks op uit 😁

Maar zonder gekheid, contact met KPN hierover kom je niet verder mee. Contact met Netflix wel, want daar wordt het abonnement van afgenomen. 


Bedankt voor alle goede raad, maar ik heb GEEN mail gehad van Netflix dus ook GEEN abonnementsgegevens en Netflix is via de webpagina NIET te bereiken, bij de openingspagina blijft een gedeelte van de tekst knipperen en is niet leesbaar, telefonisch ook niet en geprobeerd via de chatfunctie, daar was ik de 5e wachtende en na een tijdje plotseling de 7e wachtende, raar maar waar.

En als je dan op de pagina komt van abonnementen en bij de vragen kijkt staat bij opzeggen - Simpel opzeggen slechts 2 klikken nodig - maar waar die 2 klikken te vinden zijn is een raadsel. Blijf het maar proberen. 


@wispel1945 Ik weet niet waarom het bij jou fout gaat maar ik kan Netflix zonder problemen bellen op; 

08000229647

Haal even rustig adem en probeer het nogmaals zonder je druk te maken. 

 


Misschien ligt het hem aan mij,… Maar op het screenshot staat toch duidelijk dat er geen actief abonnement is,… Wanneer er een actief abonnement is  staat dat gewoon weergegeven, met ook als melding betalen via kpn factuur. Niets van dat alles is zo te zien actief. 

Klopt inderdaad dat je met je account wél gewoon kunt blijven inloggen en bovenstaande gegevens in het screenshot zie je dan gewoon,… Maar er is geen abonnement aan gekoppeld.


Misschien ligt het hem aan mij,… Maar op het screenshot staat toch duidelijk dat er geen actief abonnement is

En daarom het advies bel Netflix
 


@wispel1945 Weet je zeker dat dit het enige Netflix account is. Wil je eens inloggen op deze pagina. Via deze pagina kan je achterhalen of je Netflix afneemt via KPN en welk e-mailadres daaraan gekoppeld is. 


Beste Vikash, Anneke-Anna en Jeroen B22,

Klopt dat het lijkt dat ik geen abonnement heb maar ik kan wel gewoon op Netflix films en zo kijken. Ik heb een account aangemaakt via mijn TV en daarbij mijn mailadres gebruikt van mijn KPN account. Heb echter van Netfl;ix nooit geen bevestiging van het abonnement gekregen. Het voorstel van Vikash heb ik ook gedaan en dan kom ik via de link toch weer terug op de pagina van Netflix waarbij alleen de vraag verschijnt dat ik mijn registratie moet voltooien, dat heb ik de eerste keer ook gedaan maar dan kom ik bioj de pagina om een abonnement uit  te kiezen en dat wil ik niet want dan zit ik dadelijk vast aan 2 abonnementen terwijl ik al helemaal klaar ben met Netflix en GEEN abonnement meer wil.

Ik ga in elk geval KPN meedelen dat ze in elk geval GEEN betaling op mijn factuur mogen zetten van Netflix, al is dat ook niet zo eenvoudig heb ik al gemerkt,

 

Groetjes allemaal en bedankt voor jullie support, Wispel


Vreemd verhaal, via netflix.kpn.com krijg ik dit naar voren als ik inlog: En dit klopt, want ik betaal rechtstreeks aan netflix.

Klik ik verder op de blauwe banner, krijg ik een algemene infopagina van kpn, met de mogelijkheden hoe je je kunt aanmelden,.. De betaalmogelijkheden kun je in je netflix account beheren wanneer je bent ingelogd. Zowel via Ideal, Creditcard of via kpn factuur. Het is geen hoge wiskunde,… 

Meer staat er niet en is er niet mogelijk op die informatiepagina. Toch blijf ik erbij dat er geen abonnement actief staat bij jou, of je moet onbewust een 2e account hebben aangemaakt, met een ander mailadres waarop een abonnement actief is. 


Is er überhaupt al een factuur van KPN gekomen met facturering voor Netflix???

n.b. kpn int het alleen voor Netflix en draagt het geld rechtstreeks weer af. Het abonnement loopt dan bij Netflix zelf. Te zien via de account link heb je wel een account, maar geen abonnement.

Een account bij Netflix vervalt zodra er 10 maanden geen abonnement in gestaan heeft!