Skip to main content

Wordt er doodziek van ondertussen!!!!

Om de haverklap moeten resetten omdat netflix en prime niet werken via het kpn kastje  je krijgt op 200 en 203 heel.mooi het beginscherm te zien maar doorstarten ho maar  je moet steeds de.modem eruit trekken  resetten omdat het gewoon NIET WERKT.

We hebben glasvezel dus daar zou het niet aan moeten liggen . Apps doen het wel buiten kpn om . Ben er ondertussen zo klaar mee dat ik denk aan overstappen !!!

Nog meer mensen die er doodziek van worden ?

 

Verder werkt alles wel goed? (internet, interactieve tv) 

Stel dat dit ook hapert zou t daar aankunnen liggen.

 

Moet zeggen dat dat juist bij mij goed werkt


Ja verder werkt alles gewoon goed . Het is alleen iedere keer met netflix of prime te doen .

Wel geluid geen beeld 

Wel beeld geen geluid 

En nu alleen begin scherm en dan alles zwart kan niks verder ermee


Goedemorgen @Trudy1974, mijn advies is, koop een Chromecast.

De gemiddelde (niet 4K)KPN ontvanger loopt gewoon niet soepel met streamingsdiensten en blijf je bezig de boel te resetten. 


Hoi @Trudy1974 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat het aldoor misgaat. Wat voor type ontvanger heb jij daar staan? Heb je ook geprobeerd om het apparaat te resetten?

Hier staat uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hoi @Erwin_ 

 

Wij hebben zowel boven als beneden de arris ontvanger  bij beide hetzelfde probleem en die van boven heeft ook de kuren als je hem aan zet dat hij zelf.weer uitschakelt  of dat hij juist niet uit wil als we gaan slapen . Ben instaat de hele zwik zo voor op straat te mikken . Zo klaar ben ik ermee


Begrijpelijk hoor. Heb je die reset (zoals beschreven in mijn vorige bericht)ook gedaan? Want dat lost het in veel gevallen op. 


Alles is gereset en nog een keer en nog een keer maar dat helpt maar even


Hier dezelfde problemen. Krijg om de haverklap de melding “Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.”. Resetten geprobeerd, helpt niet. Netflix via de app van de tv (Sony) werkt vlekkeloos.

 


Hallo i.p.v. naar de zender 200 en 203 te gaan. Heeft u ook al eens geprobeerd via menu > Apps op TV en dan Netflix of Prime te selecteren?


Beste Pauwerful,

 

In mijn geval kijk ik via de app en dan heb ik deze problemen. Ik zal de omgekeerde weg eens bewandelen en via kanaal 200.


Hallo i.p.v. naar de zender 200 en 203 te gaan. Heeft u ook al eens geprobeerd via menu > Apps op TV en dan Netflix of Prime te selecteren?

@Trudy1974  : en hoe doe jij dat? Heb jij de apps zelf ook al geprobeerd?


De apps van tv pakt hij inderdaad wel  maar ik mag er toch vanuit gaan.dat als.ik een abonnement heb dat alles gewoon naar behoren werkt .

Zou het kunnen zijn omdat we over gegaan zijn op.glasvezel  dat de  tv decoders dit niet pakken omdat ze daar niet op gemaakt zijn ? Want.dan zou het vervangen van de decoders dus de oplossing zijn .


De apps van tv pakt hij inderdaad wel  maar ik mag er toch vanuit gaan.dat als.ik een abonnement heb dat alles gewoon naar behoren werkt .

Zou het kunnen zijn omdat we over gegaan zijn op.glasvezel  dat de  tv decoders dit niet pakken omdat ze daar niet op gemaakt zijn ? Want.dan zou het vervangen van de decoders dus de oplossing zijn .


Je krijgt bij vervanging precies dezelfde of soortgelijke ontvangers er voor terug.

De ontvangers kunnen prima sneller internet aan.
De streamingapps lopen gewoon niet soepel via de ontvangers, zeker niet wanneer er langer achter elkaar wordt gestreamd. 

Wil je 4K ontvangers, dan kost dit €2,50 per ontvanger per maand. 

Je hebt een abonnement op Netflix/Primevideo, niet bij KPN. Deze biedt alleen de app ism Netflix/Primevideo, aan. 

Nogmaals, wil je probleemloos streamen, koop een Chromecast. 


De apps van tv pakt hij inderdaad wel  maar ik mag er toch vanuit gaan.dat als.ik een abonnement heb dat alles gewoon naar behoren werkt .

Zou het kunnen zijn omdat we over gegaan zijn op.glasvezel  dat de  tv decoders dit niet pakken omdat ze daar niet op gemaakt zijn ? Want.dan zou het vervangen van de decoders dus de oplossing zijn .

Komt dit heel vaak tegen dat het kanaal niet werkt maar de ingebouwde apps wel. Iets wat softwarematisch niet lekker zit in de iTV kastjes.


@Trudy1974 Heb je geen Netflix knop op je afstandsbediening? Werkt hier prima.