Skip to main content

De laatste weken ligt netfix er iedere keer uit. Ontvangen al meerdere keren gereset, erg lastig, want iedere keer moet je volledig weer alle gegevens invoeren.

Komt 2 a 3 keer voor per week, soms 2 maal achter elkaar. Erg vervelend 

Gr

Andre

Dat klinkt inderdaad erg vervelend @Andre54. Laten we er iets aan doen! Wat ik van je begrijp is dat het dus voorkomt op de tv ontvanger van KPN en dat je deze regelmatig reset zoals hier aangegeven in stap 2? Hoe zit het verder met andere diensten van de tv ontvanger? Heb je wel altijd duidelijk beeld en zou je ook aan kunnen geven of deze is aangesloten via een directe kabel of dat er andere apparatuur tussen de ontvanger en de Experiabox zit? Ik hoor graag van je.


Op sommige apparaten wordt je mogelijk gevraagd om in te loggen, een apparaat te activeren of een apparaat te koppelen aan je Netflix-account, terwijl je dit al eerder hebt gedaan.

Als je telkens op het apparaat wordt gevraagd om in te loggen wanneer je verbinding maakt met Netflix, blijft het apparaat mogelijk niet verbonden met je Netflix-account door een technisch probleem. Volg onderstaande stappen voor jouw betreffende apparaat om het probleem op te lossen.


hi Bram,

bedankt voor je reactie, het beeld is verder prima.
Het TV kastje (Arris VIP 2952) is bekabeld aangesloten en komt rechtstreeks van de V10.
Wel hebben we regelmatig dat de opgenomen programma's niet gevonden kunnen worden en een zeer trage reactietijd van de gids. 
hopelijk heb je een oplossing voor deze problemen.

mvg

Andre

 


16.45 uur, weer 2 maal moeten inloggen bij Netflix. Zeer zeer vervelend. Toch maar een verder kijken naar een andere provider indien dit niet wordt opgelost. 

We hebben 2 TV kastjes en het andere kastje heeft er geen last van.

Gr

Andre


Op sommige apparaten wordt je mogelijk gevraagd om in te loggen, een apparaat te activeren of een apparaat te koppelen aan je Netflix-account, terwijl je dit al eerder hebt gedaan.

Als je telkens op het apparaat wordt gevraagd om in te loggen wanneer je verbinding maakt met Netflix, blijft het apparaat mogelijk niet verbonden met je Netflix-account door een technisch probleem. Volg onderstaande stappen voor jouw betreffende apparaat om het probleem op te lossen.

 

 

 

MyMileStoneCard Login


@Andre54 zou je in dat geval de 2 ontvangers eens van plek kunnen wisselen en kijken of het probleem met het kastje mee naar de andere plek gaat of het probleem op dezelfde locatie aanwezig blijft? En zou je nog even kunnen bevestigen dat je de reactie hebt uitgevoerd zoals hier bij stap 2 is aangegeven?


Beste Bram,
stap 2 heb ik meerdere keren uitgevoerd en nu heb ik het TV kastje gewisseld. nu even afwachten.
laat het nog weten.

gr

Andre


@Andre54 er zijn meer mensen met hetzelfde probleem. Om die reden hebben we besloten deze zaken samen te bundel in een verzameltopic opnieuw aanmelden Netflix. Ik heb je laatste reactie hierheen verplaatst zodat we gerichter en sneller het probleem op kunnen lossen.