Skip to main content

Ik herken het probleem van telkens opnieuw moeten inloggen bij Netflix en ik erger me er inmiddels groen en geel aan dusdanig dat ik overweeg over te stappen naar een ander provider, ook vind ik het superirritant dat je zo slecht te bereiken en alles zo lang duurt, langĀ  leve de digitalisering en dood aan de klantgerichtheid

Ā 

Groetjes katelijne van der ErveĀ 

Ā 

Admin: afgesplitstĀ en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Katerve. Welkom op ons Forum. Bedankt voor je topic. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. Echter, weĀ zijn nog op zoek naar een oplossing hiervoor. Het probleem is al enige tijd bekend bij onzeĀ iTV ontwikkelaars. Zij zijn nog opzoek naar een oplossing, maar de oorzaak is lastig te vinden. Daarom zouden zij graag op afstand jullie tv ontvanger waar dit op speelt even in de gaten willen houden. Daarvoor is het nodig om een port mapping in te stellen. InĀ dit topicĀ lees je hoe je dit kunt doen. Als je dit hebt gedaan mag je je gegevens achterlaten in hetĀ KPN Forum profielĀ en hier (of in het andere topic) een berichtje plaatsen. Ik of mijn collega zet dan jullie gegevens door.Ā 


Dit is een bekend probleem. Al mƔƔnden. Ik ben derhalve al in oktober '20 (!) geswitched naar de app in mijn Smart-TV. HƩƩrlijk. Weer normaal Netflix gebruiken. Mooier beeld ook.