Skip to main content
Iemand het volgende al eens opgevallen?:



als ik via de KPN decoder de Netflix app gebruik en dan een film of serie kijk dan blijft de titel heel vaag in beeld staan boven in beeld.



Toelichting: je bent in het Netflix selectie menu van een bepaalde titel waar je kunt kiezen, afspelen, afleveringen en meer etc etc

daar staat de titel links boven in beeld, precies zo blijft dat dus zichtbaar in beeld



Dit is vooral goed te zien bij een effen (lichte) kleur, en ziet er uit alsof het ingebrand in de tv is, dat kan nooit het geval zijn want die tekst staat nog geen 10 seconden in beeld.



ik heb dit bij mijn 4K ontvanger en bij een “normale” ontvanger op de tv boven in huis,



vandaag heb ik de Netflix app op de tv zelf en de Netflix app op de Apple TV eens getest en wat blijkt; daar is het niet te zien.



Erg vreemd en het lijkt na een update begonnen te zijn, ik gebruik voorlopig de Netflix app maar even niet meer op de ontvangers
Ha @PNijland, welkom! Ik heb hier even gekeken, maar ik herken het niet! Ik ben ook heel benieuwd of er nog anderen zijn die hier tegenaan lopen. Daarnaast zal ik intern eens navragen of het herkenbaar is.
Ik zie geen titel staan nadat het afspelen begonnen is.

Kan jij eens een foto plaatsen van wat je ziet?
Ik zie dat je geen reactie meer achtergelaten hebt. Wij herkennen het hier eerlijk gezegd niet. Is het erg storend? Wil je in dat geval inderdaad eens een foto plaatsen?