Skip to main content

Hallo ontvang net factuur van digitenne met netflix heb nooit aangevraagd

dit wil ik niet dus betaal het niet.

wat is de oplossing????

 

Je bent de zoveelste die slachtoffer is geworden van fraude waarbij iemand anders in staat is geweest om een Netflix abonnement aan jouw KPN ID te koppelen.

Ik ga er vanuit dat op korte termijn een medewerker van KPN zal reageren om dit voor jou recht te gaan zetten.


Hi @angeliquelo, welkom hier. Ik ga hier voor je achteraan, maar daarvoor heb ik gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan wordt dit uitgezocht, en zal er contact worden opgenomen.


Veel succes.. Ik ben al bijna 3maanden bezig op alle mogelijke manieren om van mijn ongevraagde netflix af te komen! Elke poging via de app blijkt niet te werken en na 3X telefonisch een medewerker gesproken te hebben die van alles beloofde en ruiterlijk toegaf dat de fout in de tv ontvanger zou zitten wordt er gewoon dubbel afgeschreven deze maand!!! Beloven,toezeggen maar niks waarmaken! En er zijn veel meer gevallen bekend als dat KPN ons wil doen geloven.. VEEL MEER! Doe er nu eindelijk iets aan KPN! geen gelul maar actie! En stop met sturen van herinneringen van rekeningen die gewoon voldaan zijn want het is jullie eigen fout dat er niet meer automatisch afgeschreven kan worden.


Hi @no more netflix. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal al met jou is besproken, maar dat klinkt in ieder geval niet goed. Ik weet ook niet precies wat ik/KPN je wil doen geloven over aantallen.

Maar zoals je al zei, niet lullen. Als deze situatie ook voor jou van toepassing is, dan wil ik ook voor jou natuurlijk dit in gang zetten mocht dat nog niet gedaan zijn. Vul dan je profiel in en geef hier een seintje.


Alle gegevens zijn reeds bekend bij jullie,probleem is dat de onderlinge communicatie bij KPN van een dermate laag niveau is dat men bij de verschillende klantenservice onderdelen finaal langs elkaar heen communinsseerd en van toeten nog blazen weet zodat de klant steeds zoet gehouden wordt met toezeggingen die niet nagekomen worden en het netflix dillemma ettert vrolijk door en wordt gewoon weer afgeschreven! Tip; zorg er eerst voor dat de optie “netflix via kpn”in jullie app werkt! Vinkje weg Netflix weg! Hoe moeilijk kan het zijn??? Als jullie dat niet gaat lukken haal dan de hele optie eruit! Hier wordt niemand blij van… Behalve KPN want de incasso gaat lekker verder zo…. Terwijl er nooit toestemming voor gegeven is!

 


Alle gegevens zijn reeds bekend bij jullie,...

Als je jouw profiel nog niet aangevuld hebt, dan mag een KPN moderator niet de systemen induiken, de AVG verhindert dat. Als je dus geholpen wilt worden, vul dan jouw profiel in.


dat bedoel ik dus! lees bovenstaande nog eens aandachtig door en kom tot dezelfde conclusie! volgens mij is hulp inderdaad zeer gewenst! vooral intern bij kpn! Succes!


dat bedoel ik dus! lees bovenstaande nog eens aandachtig door en kom tot dezelfde conclusie! volgens mij is hulp inderdaad zeer gewenst! vooral intern bij kpn! Succes!

Heb je jouw profiel nu al aangevuld of niet?


4x gebeld, 2x gechat, geen enkel resultaat.
Ik ben diegen die schuldig is voor het afnemen van Netflix volgens KPN.

Netflix wel 10x verwijderd van mijn KPN produkten en het vinkje blijft maar terugkomen.

Het is schandalig, ik ben zeen verontwaardigd over deze gang van zaken.
KPN heeft het gewoon niet goed afgeschermd.


Hallo @Goyaf11,

Lees even dit topic door en meld je daar even. Vul meteen even je forumprofiel aan met je gegevens. Dan kunnen ze voor je op onderzoek uit. 


Dus ik bel 4x, chat 2x met KPN en opeens moet ik iets invullen op een forum site gelinieerd aan de KPN? Wie is dan “ze” . Verklaar eens nader ?


Waarom helpt KPN gewoon mij niet (16 jaar klant notabene)

Het is wel goed, ik stap over.


Is ook een optie @Goyaf11. Maar '’ze'’ is mijn term voor de kpn medewerkers op dit forum. 
Wij (behulpzame klanten en KPN medewerkers) willen jou (de klant) alleen maar helpen en KPN kan niet weten welke klant aan welke forumnaam behoord.  Er is een lopend topic en als je daar je reactie geeft dan krijg je gewoon netjes je geld terug en scheelt een hoop rompslomp met overstappen. 


Hoe kan het dan zijn dat  ‘ze’ mij niet helpen als ik 4x bel (dag beltegoed..) en jullie dan wél zouden kunnen helpen ?
 


Hoe kan het dan zijn dat  ‘ze’ mij niet helpen als ik 4x bel (dag beltegoed..) en jullie dan wél zouden kunnen helpen ?

Omdat waarschijnlijk de klantenservice nog niet op de hoogte is van dit issue. Daarom wordt je ook doorverwezen naar het forum. Maar goed, als je de stappen in mijn berichten volgt kom je op de plek om Netflix weer van je abonnement te halen en krijg je netjes je geld terug. Dan is het opgelost. 🙂.


Nou, de gegevens ingevuld, ik ben erg benieuwd Chris !


Hallo @no more netflix , @Goyaf11 en @angeliquelo.
Inmiddels zijn er telefonisch, via de chat, Facebook en natuurlijk het Forum meldingen binnen komen druppelen van klanten die hetzelfde meemaken als jullie. We hebben hier inmiddels een verzameltopic voor aangemaakt kNetflix onterecht gefactureerd]. Jullie kunnen dit topic in de gaten houden voor updates over deze fraude case. 

Jullie hoeven daar niet ook een melding te plaatsen, want we hebben jullie hier al gesproken. 
@Goyaf11, omdat jij ons voorzien hebt van je gegevens heb ik voor jou de betreffende afdeling ingelicht over jouw situatie. Binnen 3 dagen wordt je door mijn collega's teruggebeld. :grin:

@no more netflix en @angeliquelo. Kunnen jullie je gegevens nog invullen in je profiel? Laat in een berichtje aan ons weten dat je dit hebt gedaan. Zodra we de gegevens hebben doorgestuurd, worden jullie binnen 3 dagen teruggebeld. 


Lisa OK. Ik wacht het af ! Dank voor de melding.

 


jajaja… terugbellen.. oplossen.. email,,, alles is al toegezegd maar tot nu toe NIKS nagekomen!! Alleen betalingsherinneringen dat schijnt geen probleem te zijn. Ik heb inmiddels contact met Kassa opgenomen en die vinden dit soort misstanden bijzonder interessesant kan ik u melden! Misschien helpt dit om eraf te komen.  


jajaja… terugbellen.. oplossen.. email,,, alles is al toegezegd maar tot nu toe NIKS nagekomen!! Alleen betalingsherinneringen dat schijnt geen probleem te zijn. Ik heb inmiddels contact met Kassa opgenomen en die vinden dit soort misstanden bijzonder interessesant kan ik u melden! Misschien helpt dit om eraf te komen.  

Maar je hebt nog altijd niet je profiel ingevuld, dus ik kan niets voor je doen omdat ik jouw gegevens niet heb.


En wel een blokkade in mijn kpn?! vreemd hoor! Krdeiet is verspeeld door jou Paul! Leuke kpn-minded niets oplossende kwijlpraatjes hoor ik al wat langer als vandaag! Los eerst de algemene problemen maar op. (vinkje in de app wil werkt nog steeds NIET bijvoorbeeld)


Los eerst de algemene problemen maar op.

Heb je nu jouw profiel al aangevuld want als je wilt dat er iets voor tegen dat Netflix abonnement op jouw kosten gedaan wordt dat moet je nu even je emoties opzij zetten en je profiel (klik) even aanvullen.


uiteraard! anders is het onmogelijk te reageren namelijk! I rest my case...


uiteraard! anders is het onmogelijk te reageren namelijk! I rest my case...

Dat is niet waar, je hoeft je profiel helemaal niet aan te vullen om hier te kunnen reageren.

Nogmaals de vraag of je jouw profiel hebt aangevuld want dat zal je echt moeten doen als je wilt dat er iets gaat gebeuren.

Minimaal in te vullen zijn:

  1. Postcode & huisnummer
  2. Klantnummer
  3. Telefoonnummer

En wel een blokkade in mijn kpn?! vreemd hoor! Krdeiet is verspeeld door jou Paul! Leuke kpn-minded niets oplossende kwijlpraatjes hoor ik al wat langer als vandaag! Los eerst de algemene problemen maar op. (vinkje in de app wil werkt nog steeds NIET bijvoorbeeld)

Heel apart dit, ik zal er maar niet te veel op ingaan. Hoe dan ook, ik zie dat je je gegevens nu wel hebt ingevuld. Ik zie ook dat je vandaag bent gebeld hierover, maar dat het niet uitkwam. Dus ze bellen je nog een keertje terug om het te bespreken.


Ik ben niet gebeld vandaag! Dat zou 3dagen geleden wel plaatsvinden,althans dat was de toezegging van uw collega met wie ik de zaak besproken heb (3e keer maar dit terzijde) En helaas is dit niet gebeurd.