Skip to main content

Ik heb sinds kort van KPN een VIP5202 ontvanger, Die aangesloten is via mijn 5.1.4 Denon 4500 receiver naar HDMI4 ARC van de tv.

Alles werkt prima, Stereo, Dolby digitaal, Dolby Atmos, Neural X  enz.

Behalve Netflix krijg ik niet opgestart via de VIP5202?
Krijg wel het Netflix menu in beeld, maar als ik een film aan klik, dan krijg ik de melding....

Deze titel kan momenteel niet worden afgeseeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.

Deze melding krijg ik bij alle films die ik wil openen?

Heb in het menu, de software al opnieuw geïnstalleerd.
Misschien kan iemand mij helpen om dit op te lossen, bij KPN is het genoteerd, afwachten wordt er gezegd.

Groet Rensrob

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Kan je die titels wel afspelen als je de 5202 rechtstreeks op de televisie aansluit?


Dat heb ik nog niet geprobeerd, het vorige kastje de HMB2260 van KPN, werkt prima met dezelfde aansluiting via mijn receiver, perfecte Netflix audio/video ontvangst.

Dan zou je verwachten dat het nieuwste kastje van KPN ook werkt.

Ik heb het nieuwe kastje de VIP5202 aangeschaft omdat er vele audio mogelijkheden zijn, met name Dolby Atmos, Neural X, die mijn receiver ondersteunt.

Het zou best kunnen dat het wel werkt met een rechtstreekse aansluiting., maar daar heb ik niets aan, dan had ik wel dat oude kastje gehouden.


Toch zou ik je willen vragen dat een keer te proberen, al is het maar ter test.

Kijk ook eens of de hdmi ARC poort van jouw televisie Dolby Atmos en Neural X ondersteunt.


Ik ga het proberen, niet a la minute, moet de tv van de muur af tillen en het nodige in de receiver kast :-(

Ik ga ook uitzoeken of de tv Dolby Atmos ondersteunt, daar dit, denk ik…... niets te maken heeft met de ontvangst/doorgifte van Netflix.

Het vorige KPN kastje, prima Netflix ontvangst.

Ik hou je op de hoogte.

Bedankt zover  :-)

 


Nieuwe KPN kastje VIP5202--->Denon4500 receiver ---->TV HDMI ARC tv. GEEN Netflix ontvangst?

Oude KPN kastje HMB2260 --->Denon 4500 receiver --→TV HDMI ARC tv.   WEL Netflix ontvangst.

 

Nieuwe KPN kastje VIP5202 ----->rechtstreeks naar TV HDMI ARC tv.  WEL Netflix ontvangst.

 

Kort samengevat,

Het oude kastje werkt wel naar behoren.

Het nieuwste kastje werkt niet naar behoren?


Hoi @Rensrob en welkom op het forum! Ik zie dat @wjb je al een eind op weg heeft geholpen, top. 😄

Nieuwe KPN kastje VIP5202 ----->rechtstreeks naar TV HDMI ARC tv.  WEL Netflix ontvangst.

Kort samengevat,

Het oude kastje werkt wel naar behoren.

Het nieuwste kastje werkt niet naar behoren?

Hieruit blijkt juist dat het kastje wel naar behoren werkt. 🙂 Als de diensten het doen wanneer deze rechtstreeks op de Experia Box aan is gesloten werkt hij naar behoren. 

Kijk ook eens of de hdmi ARC poort van jouw televisie Dolby Atmos en Neural X ondersteunt.

Heb je dit ook al gecheckt? De KPN ontvanger werkt wel naar behoren zonder dat de Denon 4500 receiver aangesloten is, dus dan zal de oplossing toch in de instellingen van de Denon gezocht moeten worden of in de HDMI4 ARC. 


Je neemt nu een aansluiting waar ik NIETS aan heb! (rechtstreeks)

Ik heb het altijd (oude kastje)  zoals hieronder aangesloten., via mijn Denon 4500. Werkt perfect!

Deze aansluiting via mijn Denon 4500, wil ik wel zo houden ivm de audio/video mogelijkheden, net als het OUDE KASTJE “o.a.” “simulatie” Dolby Atmos, Neural X enz enz

 

Oude KPN kastje HMB2260 --->Denon 4500 receiver --→TV HDMI ARC tv.   WEL Netflix ontvangst.

Oude KPN kastje HMB2260 --->Denon 4500 receiver --→TV HDMI ARC tv.   WEL Netflix ontvangst.

 

Nieuwe KPN kastje VIP5202--->Denon4500 receiver ---->TV HDMI ARC tv. GEEN Netflix ontvangst?

Nieuwe KPN kastje VIP5202--->Denon4500 receiver ---->TV HDMI ARC tv. GEEN Netflix ontvangst?

 

Oude KPN kastje werkt PERFECT, qua beeld en geluid

Nieuwe kastje niet, totaal geen ontvangst.

Ik vind dat het nieuwe kastje niet naar behoren werkt, als je het vergelijkt met het oude kastje, wat wel een prima ontvangst heb.

 

Ik ga nog uitzoeken of de hdmi ARC poort van de televisie Dolby Atmos en Neural X ondersteunt.

 

Bedankt zover  :-)


Reageer