Skip to main content

Sinds gisteren krijg ik bij diverse titels kan niet afspelen probeer een andere titel. 

Wat is hier aan de hand?

Experiabox al uit en aangezet net zoals de ontvanger. 

Goedemorgen @Rdroge 

Reset de ontvanger eens. 

Druk op Menu op de afstandsbediening

Ga naar Instellingen

Druk 2 keer op de gele knop op je afstandsbediening

Kies voor software verwijderen.

De ontvanger wordt nu opgestart.

Laat dit proces rustig doorlopen. 


Helaas niet geholpen 


Helaas niet geholpen 


Heb je hier al gekeken?

Kijk je dit via KPN of via de smart-tv app?


Het gekke is dat het niet met alles is en via laptop of smartphone werkt alles wel. Als ik de netwerkverbinding controleer via netflix ziet ie geen problemen 


@Rdroge  Balen!

Vul anders alvast je forum profiel in zodat de KPN moderators je beter kunnen helpen. 


Gedaan


Helaas nog geen oplossing 


Helaas nog geen oplossing 


Het kan wat langer duren, het is druk op het forum. Doorgaans wordt er binnen een dag of 3 gereageerd.


Wil je sneller geholpen worden kun je het beste gratis naar de klantenservice bellen 0800-0402

 


Al een paar dagen verder en ik kan steeds minder dingen afspelen op netflix


Net via mijn samsung smarthub netflix ingesteld en ja hoor alles werkt normaal alleen via de 4k digitale ontvanger niet


@Rdroge Welkom op het KPN Forum! Excuses dat ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen, het is inderdaad erg druk op dit moment 😞 . Heb je een oplossing weten te vinden in de tussentijd? Je ervaart het probleem dus specifiek wanneer je via de tv-ontvanger van KPN kijkt? En dan alleen bij bepaalde content? 


@Rdroge Is het al opgelost? Ik heb een tijdje geen bericht meer gezien 🙂 . Kan ik nog wat voor je doen?


Nee, tis echt drama netflixen via de 4K ontvanger althans die in de huiskamer staat. Boven staat er nog een die doet het wel gewoon. Netflixen via de Samsung smartub, mobieltje of laptop nergens problemen mee.


@Rdroge 

Nog steeds problemen? 

 


Reageer