Vrienden, ik ben het spuugzat. Allereerst krijg je na het aangaan enige tijd later een pakket thuis gedropt zonder gebruiksaanwijzing/instructies. Proberenderwijs kom je wat te weten, o.a. waar alle knoppen van de afstandsbediening voor waren en wat de mogelijkheden zijn van het systeem, het was even zoeken. Ik geloof niet dat zoiets de bedoeling is. Schande !
De madam van de KPN winkel gaf in eerste instantie aan dat wij de twee afstandbedieningen kunnen gebruiken voor 1 tv. ( net al het vorige pakket )
1) Daar ben langdurig mee in de weer geweest, 3 klantenservice medewerkers gesproken waarvan 1 een bestandje stuurde met de mededeling “dan moet het lukken”. Blijkt nu, na een hoop ge-etter, dat het helemaal niet mogelijk was om twee afstandbedienigen op een tv te gebruiken, aangezien alles op Bluetooth gaat dan is het blijkbaar onmogelijk. Lekker dan!
2) Volgende probleem was de ingebouwde Chromecast. Het moet volgens de wervende tekst van KPN mogelijk zijn om je foto’s of eigen filmpjes te streamen via de iPad of iPhone naar de tv. Helaas lukte dat niet.
Klantenservice, hoe treurig, kwam er er wederom niet uit, ik heb de indruk dat ze slecht geïnformeerd zijn. Het is toch raar dat men helemaal niet weet en hoe dit nieuwe systeem werkt en in feite het gesprek afsluit.
3) als laatste wat ik tegenkom dat het geluid van onze de tweede tv zeer zacht is, ik draai het op tot bij 100% en toch zeer zacht. Al met een zeer belabberde service……..
ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden, dit kan toch niet.