Skip to main content

hello,

het is ongelofelijk! als vast klant sinds 4 jaar betal ik maandelijk abonment voor internet/tv een bedrag van 53eur/maand. terwijl nieuw klant zullen 35 eur/maand betalen voor 6 maanden en dat 47,50Eur/maand. het is absoluut geen aanmoediging om een vast klant te blijven. graag een snelle oplossing voor.

Wij hebben met de klant service betaald die vertelt dat zij kunnen niets aan doen. Opzeggen is de enige optie … wil dat KPN echt!

Graag hoor ik van KPM uitspraak hierover

Alvast bedankt,

 

€ 47,50 is alleen voor internet. 100 mbit internet. Daar zit geen tv bij. Tv kost 10 euro extra. 1 tv, zonder opnemen heb je dan.

Als u ongeveer 53 euro betaald, dan vermoed ik dat u Alles-in-1 Instap heeft. Klopt dit? Check de factuur 2de blad.


Toen u als nieuwe klant kwam heeft u ook enkele maanden korting gehad.

Na de 6 maanden betaalt een nieuwe klant voor internet én tv 57,50. (indien i.c.m. internet 100/10)


Dag @veb! Welkom op ons KPN Forum. Na 1 jaar is je contract verlengbaar. Begrijp ik goed dat je al 4 jaar hetzelfde abonnement hebt? Dan zou je je abonnement kunnen omzetten naar KPN Hussel. De welkomskorting is echter alleen voor nieuwe klanten. Die heb jij ook gehad toen je bij ons kwam. Als een Husselabonnement goedkoper is, dan kun je je huidige abonnement omzetten. Ik neem aan dat de klantenservice dit ook heeft verteld?Â