Skip to main content

Ik heb op 26-03-20 een nieuw abonnement afgesloten bij KPN omdat ik niet tevreden ben bij onze huidige tv provider. Dit was deze dag allemaal netjes geregeld en al snel kreeg ik mijn installatie pakket thuis geleverd. De aansluiting zou op 08-04 in gebruik genomen worden. Ik werd een paar dagen later gebeld dat het helaas niet mogelijk was om op 8 april de aansluiting gereed te hebben en dat zou pas 28 april kunnen. Ik gaf direct aan dat mijn huisge abonnement op 26 april afloopt, dit moest geen probleem zijn ik zou een paar dagen voordat mijn huidige abonnement afloopt een noodpakket kunnen ontvangen. Zo gezegd zo gedaan, ik netjes gebeld noodpakket aangevraagd maar tot op heden geen pakket ontvangen. Net contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat het verzoek is afgewezen! Telkens word de verbinding verbroken en ik heb geen antwoord op mijn vraag hoe dit nu te gaan oplossen. Echt weer een slechte service van KPN. Denk je van de ene naar de ander te gaan is het nog steeds slecht en geen goede service! Ik word hier erg moe van en ik weet niet wat te doen. 

Hoi Patty, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN!

Jammer dat er vertraging is in het aansluiten en dat er onduidelijkheid is over de mogelijkheid van een noodpakket. Omdat we vanwege Corona op het moment meer noodpakketten nodig zijn dan normaal zijn we wat voorzichtiger in wanneer we ze wel en niet uitdelen. In jouw geval geef je aan dat je oude abonnement op de 26e stopt, en wij sluiten je op de 28e aan. Het klinkt een beetje cru, maar voor twee dagen overbrugging kunnen we op dit moment geen noodpakket opsturen. Heb je een (of meer) KPN mobiele abonnementen? Want wat we dan wel kunnen doen is die van een extra data voorzien zodat je deze tijdens die periode als hotspot kunt gebruiken. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan zorgen wij dat je ook voor de 26e die data hebt.


@Patty van Dijk We hebben helaas niets meer van je gehoord. Heb je ondertussen een data bundel voor mobiel kunnen regelen via een andere afdeling? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.  


Reageer