Skip to main content

Vorige week hebben we een nieuwe afstandsbediening besteld. Er stond: levering binnen 2 werkdagen. We hebben echter nog niks. Ook geen idee waar het is.

Rob

Goedemiddag @Rob vd K, dat is wel langer wachten dan 2 werkdagen. Ik wil graag eens voor je kijken waar het bestelde product zich ophoudt. Als jij jouw profiel invult, dan ga ik op onderzoek uit. 


Afgelopen nieuwe afstandsbediening voor Motorola besteld maar ( nog ) niet ontvangen


Moet afgelopen weekend zijn.


Hoi @J.M.W.van W ,

Vul daarvoor je profiel in, Dan kan @Jeroen_dB of een andere moderator even alles nakijken.

Ik raad overigens aan om de motorola om te ruilen voor je nieuwere,Dat kan via deze tool: kpn.com/omruilen .

Je krijgt dan een HMB2260 of vip2952,Die heeft precies dezelfde aansluitingen als je huidige motorola vip1853,Dus hij zal ongetwijfeld werken met je apparatuur.


De vraag was over het niet leveren van defecte afstandsbediening.

Natuurlijk is het prettig om te vernemen dat mijn 2 Motorola tv ontvangers omgeruild kunnen worden.

Dan heb ik ook een vraag of een van de 2 tv ontvangers kan worden omgeruild voor een die mijn $K TV ondersteund.


De vip2952/hmb2260 is geschikt voor je 4K tv,Echter zend hij niet 4K beeld uit.

Maar het beeld en de snelheid is zoveel beter van de hmb2260/vip2952 dat ik eerst aanraad om de motorola om te ruilen voor een vip2952/hmb2260,Als het daarna nog niet bevalt kan je altijd nog een 4K abonnement met een VIP5202 ontvanger nemen.

Is dit antwoord op je vraag?

@Jeroen_dB heeft je bericht over de afstandsbediening al gelezen,Hij zal binnenkort wel reageren denk ik.


Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op @J.M.W.van W. Verder zie ik dat de andere vragen prima beantwoord zijn door @martijn197108. 


Een goed voorstel om de beide tv ontvangers te gaan vervangen. Is dit ook een gratis service ?


Een goed voorstel om de beide tv ontvangers te gaan vervangen. Is dit ook een gratis service ?

Jazeker,Alleen kan je ze niet beide tegelijk vervangen,Je zult dan in 2x het moeten omruilen via de tool die ik eerder noemde( kpn.com/omruilen ).

Ohja,Lever alleen de motorola+adapter in!!De andere kabels en de afstandsbediening heb je nodig voor de nieuwe ontvanger.

Welk modem heb je trouwens?


Ik heb een Experia Box V10