Skip to main content

Wij hebben een defecte v9 modem geruild voor een v10 modem en nu werkt onze tv boven niet meer. We krijgen een code f845 dan f846 en heb alles gedaan wat in de beschrijving stond.

wat nu?

Hallo @pascalkocken , hoe is de decoder boven aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins?

Als je de decoders omruilt van boven naar beneden en vice versa verplaats het probleem zich dan naar beneden of blijft het probleem dan ook boven?

 

 


Hallo @pascalkocken , hoe is de decoder boven aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins?

Als je de decoders omruilt van boven naar beneden en vice versa verplaats het probleem zich dan naar beneden of blijft het probleem dan ook boven?

 

 

Ik ga dit checken👍🏻


Hallo @pascalkocken , hoe is de decoder boven aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins?

Als je de decoders omruilt van boven naar beneden en vice versa verplaats het probleem zich dan naar beneden of blijft het probleem dan ook boven?


 

ik heb het geprobeerd en krijg nu een code F562 daarna uiteindelijk een code f846

 

Ik ga dit checken👍🏻

 


 ik heb het geprobeerd en krijg nu een code F562 daarna uiteindelijk een code f846


Is de tv ontvanger met een kabel bestaande uit 1 stuk met de Experiabox verbonden? Of zitten er kastjes tussen? Zo ja, wat zit er tussen?


Zijn de ontvangers rechtstreeks met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingset of switch?


Is de tv ontvanger met een kabel bestaande uit 1 stuk met de Experiabox verbonden? Of zitten er kastjes tussen? Zo ja, wat zit er tussen?

Er zit een router tussen van kpn, heb het ook direct aangesloten op het tv kastje beide keren  deed het niet kreeg de uiteindelijke code f846


@pascalkocken Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. 

Top dat je al fantiek aan de slag bent gegaan om het probleem opgelost te krijgen. Je hebt de kastjes dus al opgewisseld van plek. Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, of het probleem blijft bestaan op de zelfde ontvanger of op dezelfde locatie (boven). 

Als het op dezelfde locatie blijft bestaan, dan ben heeft het te maken met hoe het signaal daar komt. Als de foutcode op dezelfde ontvanger blijft verschijnen, zou je dan de software eens willen resetten? 

Menu > instellingen > 2x gele knop > fabrieksinstellingen terugzetten 'JA’ & Software verwijderen 'JA'. :smile:


Ik heb hem ook al gereset, ga morgen wel effe bellen. We zijn/komen vandaag spelletjes aan het doen en kijken vanavond wel op de iPad/computer. Iedereen bedankt voor de hulp


Is de tv ontvanger met een kabel bestaande uit 1 stuk met de Experiabox verbonden? Of zitten er kastjes tussen? Zo ja, wat zit er tussen?

Er zit een router tussen van kpn, heb het ook direct aangesloten op het tv kastje beide keren  deed het niet kreeg de uiteindelijke code f846

Merk en type? Er bestaat maar 1 router van KPN, dat is de Experiabox. 


Om tv te kunnen kijken, stuurt je modem een IP-adres naar je tv-ontvanger. Deze foutcodes krijg je als je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres krijgt:

Foutcode 14, 561, 570 of 846 oplossen

@pascalkocken misschien heb je hier iets aan. 😉👍🏼


Om tv te kunnen kijken, stuurt je modem een IP-adres naar je tv-ontvanger. Deze foutcodes krijg je als je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres krijgt:

Foutcode 14, 561, 570 of 846 oplossen

@pascalkocken misschien heb je hier iets aan. 😉👍🏼

Super, bedankt maar vanavond maar spelletjes doen in plaats van tv kijken op de slaapkamer😉😜😀


Reageer