Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben mijn tweede gratis digitale tv ontvanger kwijt (merk Arris). 

Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen? Wij zouden namelijk graag weer op twee tv’s televisie willen kijken!

 

Mvg

Familie Endhoven

Hallo @nieuwe tv ontvanger nodig Je bent 'm kwijtgeraakt? Het lijkt me verstandig om nog even goed te zoeken. Je hebt deze apparatuur van ons in bruikleen en ik kan niet zomaar een nieuwe toesturen. 


Ja we zijn hem echt kwijt geraakt en hebben meerdere malen gezocht maar nergens te bekennen… 


Dat is erg bijzonder. Ik kan niet beloven of ik je direct een vervangende kan sturen. Ik ga kijken wat mogelijk is en hopelijk vind je 'm ondertussen toch nog terug! 


Dat hoop ik ook, maar kans is zeer klein dat wij m nog terug vinden. Als u kan kijken naar een oplossing zouden wij dat erg waarderen!


Hoi @nieuwe tv ontvanger nodig. Ik neem het even over van mijn collega. Wat jammer dat je de tweede tv-ontvanger nog niet terug hebt gevonden. Ik heb deze vraag zojuist doorgezet naar onze logistieke afdeling. Zij zullen dit verder in behandeling nemen. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag komen we er op terug. :fingers_crossed_tone3:


Hoi @nieuwe tv ontvanger nodig. Ik neem het even over van mijn collega. Wat jammer dat je de tweede tv-ontvanger nog niet terug hebt gevonden. Ik heb deze vraag zojuist doorgezet naar onze logistieke afdeling. Zij zullen dit verder in behandeling nemen. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag komen we er op terug. :fingers_crossed_tone3:

Het is gelukt! Er is een nieuwe tv-ontvanger verstuurd. Mocht je de andere ontvanger nog terugvinden, dan wil ik je vragen om het retour te sturen:slight_smile:


Super bedankt! Vandaag in huis gekregen! Mochten we toch nog de oude ontvanger terug vinden zullen we die zeker retour sturen


Reageer