Skip to main content

Nieuwe zenders ter vervanging van Vice TV en Revolt

 

Hopelijk wordt mijn vraag gelezen door iemand van KPN die over de zender pakketten voor TV / Thuis gaat. Het valt me op dat er veel zenders gestopt zijn of gaan stoppen. Vice TV is al een tijdje gestopt en nu zag ik dat Revolt per 1-2-2021 gaat stoppen. Ook valt het me op dat het lang duurt voor er vervangende zenders worden aangeboden. Heel zakelijk gezien betaal ik als KPN Thuis-TV ook voor een totaal TV pakket met aanbod en nu zijn er binnen korte tijd veel zenders gestopt terwijl ik het volle pond aan zender aanbod moet betalen. Dat is niet ok naar mijn mening. Als er twee zenders stoppen of worden gestopt moet er sneller een nieuw aanbod gecreëerd worden. Mijn concrete vraag is dan ook:

 

Wanneer worden er (ter vervanging van Vice TV en Revolt) twee nieuwe zenders aan het KPN Thuis TV pakket toegevoegd ?

 

Is al bekend welke zenders dit gaan worden ?.

KPN wijzigt over het algemeen het zenderaanbod begin juli van het jaar.

 

Dus geef een idee, welke zenders wil jij erbij hebben?

Zodat KPN kan kijken of die zenders kunnen worden toegevoegd.

 

En ja, KPN (de moderators op dit forum) kijken mee en gebruiken alle ideeën. 

 

Zelf ken ik deze 2 zenders niet. 


Hoi Hans, dank voor je feedback! Het klopt wat Joop aangeeft. Over het algemeen wijzigen we de zenders één keer per jaar, meestal in juli. We informeren iedereen daar dan over per e-mail en ook hier op het forum. Het is dan ook nog even afwachten :)