Skip to main content

Geachte,

 

Graag wil ik weten waarom nieuwe klanten direct al de nieuwe 4K TV ontvanger krijgen en de reeds bestaande klanten niet, ook als men er om vraagt. Ben al 20 jaar klant bij jullie.

Of moet ik eerst mijn contract beëindigen bij u en dan na een jaar weer terug komen? Als dat de enige optie is zal ik dit zeker doen en wie weet krijg ik dan weer als nieuwe klant meer korting en opties.

Ik denk dat KPN beter naar de klanten moet luisteren en zeer zeker de Service moet gaan verbeteren in deze tijd anders gaan de klanten shoppen bij een andere aanbieder.

 

mvg

Rob

 

En wie gaat dat dan allemaal betalen? En moet al die goed werkende apparatuur weggegooid worden? Als u een 4k abonnement afsluit krijgt u ook een 4k ontvanger uiteraard. 


Ik begrijp dat ik mijn KPN contract ga opzeggen en later misschien weer klant wordt, wat aanzienlijk meer kost dan een te vreden klant behouden.


Denk dat dat wel meevalt, als KPN de ontvangers gaat omwisselen gaat dat meer kosten dan een paar klanten die op zouden zeggen.

Daarbij, linksom of rechtsom, in de meeste gevallen blijf je toch op de KPN lijn zitten, tenzij je naar een kabelaar gaat, en verdienen er nog steeds aan.

En wat is de meerwaarde van de 4k STB als je geen 4k abonnement afneemt, dus kun je net zo goed even opschalen naar een 4k abonnement, heb je toch 4 zenders (dacht ik) in 4k.


Goedenavond @Rob van Roy en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Allereerst excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk en ik was daarom niet eerder in de gelegenheid om je bericht van een antwoord te voorzien. Ik zie dat de community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan daar weinig aan toevoegen. Het is simpelweg te kostbaar om goed functionerende apparatuur om te ruilen en juist duurzaamheid is iets wat we hoog in het vaandel hebben. Ik zou het ontzettend jammer vinden mocht je ons om deze reden verlaten maar weet ook dat je ten alle tijden weer welkom bent!


Reageer