Skip to main content

Ik mag vandaag verlengen. Dit heb ik gedaan, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb daarom weer de zelfde bestelling gedaan, omdat ik dacht dat er iets niet goed was gegaan. Ook de 2e keer geen bevestiging. Moet ik anders bellen naar de klantenservice?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Hoi @Arly, welkom op het forum! Super dat je je bericht hier plaatst. Is het inmiddels gelukt om een bevestiging te ontvangen? Of heb je nog niks binnen? In het laatste geval, zou je dan in je forumprofiel de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 🙂


Ik heb niets meer vernomen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om een bevestiging te ontvangen. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer