Skip to main content

Hier nog éénmaal!!! Kennelijk is het nogal moeilijk een bevestiging te sturen? Ik heb nu al 2x contact met jullie gehad. Nog steeds geen bevestiging ontvangen. Wel een mail dat mijn overstap geregeld is maar dat ik nog moet opzeggen, omdat anders de betaling doorloopt. Ik heb al opgezegd!!!! Maak je administratie nou eens op orde.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

??  Jullie ??

 

Op het forum (ook van de concurrenten) helpen klanten elkaar.

Een moderator (medewerker KPN) kijkt mee en helpt ook.

 

Hoe heb je contact met KPN gemaakt?

Via e-mail werkt het zo wie zo niet.

Beste is bellen, 0800-0402 gratis of chatten.

 

Mogen wij weten waarom je het contract hebt opgezegd?

 

P.S.

Ik werk niet bij KPN.


Ik heb al tig keer gebeld met de klantenservice, alleen komen zij hun belofte niet na. Dat is nu precies waarom ik opzeg. Als je topprijzen vraagt, moet je ook topservice leveren. Inmiddels prive vraag gesteld aan moderator, helaas geen antwoord. Tevens klacht ingediend. Ben benieuwd of dat zoden aan de dijk zet. Oh, ja.. tevens automatische incasso geblokkeerd, dus zeggen dat ik niet heb opgezegd en blijven incasseren gaat ‘ jullie’ helaas niet lukken.


De Moderators hebben het echt heel erg druk, dat duurt meestal 2 a 3 dagen.

Ze geven de voorkeur om je vraag hier te stellen en niet rechtstreeks (behalve als ze het zelf aangeven).

Maar ze komen er altijd op terug.

 

Heb je ook je gegevens bij je account compleet ingevuld?

Alleen de moderator kan die zien.

 

En je zegt topprijzen, maar Ziggo etc. zijn echt niet goedkoper.

En de goedkopere aanbieders, die hebben een veel slechtere service over het algemeen en ook kwaliteit laat nog wel eens te wensen over bij die goedkope jongens.

 

Zelf ben ik dik tevreden over KPN.

 

Mag ik weten naar welke provider je gaat?


Dag @RWP Welkom hier op het kpn forum; een online omgeving, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen bij het vinden oplossingen voor kpn-gerelateerde problemen. Voor veel vragen kun je hier terecht; talloze mensen, zoals joop2011, denken graag met je mee en proberen je te helpen, met goed advies. Moderators, zoals ik, werken voor kpn en wij zorgen dat de gesprekken goed verlopen en dat informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen degene die de vraag stelt iets aan het antwoord, maar zijn er heel veel mensen mee geholpen. 

Als je er met de community echt niet uitkomt, kan een moderator inhoudelijk meedenken. We kunnen echter niet direct reageren en 1 op 1-contact met een moderator is geen mogelijkheid op dit forum. Voor sommige zaken ben je bij de klantenservice dus wat sneller geholpen. Deze zaak, zoals Joop ook al aangeeft, is daar zeer waarschijnlijk ook één van. Voor opzeggingen en zaken die daarmee te maken hebben, kun je echt beste telefonisch contact opnemen via 0800-0402. Men kan daar direct met je meekijken en alles in orde maken. 

Is het inmiddels gelukt om de bevestiging te krijgen?