Skip to main content

Na een jaar van problemen is de KPN met een oplossing gekomen en die hebben wij geaccepteerd. Je kan wel aan de gang blijven maar dat doet geen goed aan alles waar je voor staat. De storingen zijn voor 99% opgelost en we kunnen nu weer eens gewoon tv bekijken zonder problemen. AlleenĀ  2 dagen geleden merkte wij dat de tv boxen niet naar behoren werkte en zouden wij afgelopen maandag uiterlijk andere ontvangen, nou nee dus en we zitten er nog steeds op te wachten. Jammer KPN, toch weer een minpuntje.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Rudolfo1Ā . Wat vervelend dat er nu weer iets mis lijkt te gaan.

Volgens mijn gegevens heb jij twee 4k ontvangers.Ā  Ik zie dat een collega 28-5 onze logistieke afdeling heeft gemaild. Maar ik krijg het vermoeden dat het verzoek is afgewezen.

Wat is er precies aan de hand? Kun je omschrijven wat er mis is met de ontvanger of ontvangers?


In de infobalk van de tv,Ā  staan div toeleveranciers van films en andere info. Om die te kiezen ga je daar naar toe en klik je die aan. Dat werkt niet meer. Gevraagd aan kpn wat de reden was, kon de dame niet aangeven. Er is gekozen voor vervanging. Ze zouden na overleg met haar chef vervangen worden en zaterdag ook maandag geleverd worden. Ja jammer dat ze geen berichtje sturen met uitleg. Gr. RuudĀ 

Ā 


In de infobalk van de tv,Ā  staan div toeleveranciers van films en andere info. Om die te kiezen ga je daar naar toe en klik je die aan. Dat werkt niet meer. Gevraagd aan kpn wat de reden was, kon de dame niet aangeven. Er is gekozen voor vervanging.

Dat is gewoon een software dingetje. Vervangen zal niets uithalen. En ik zou zuinig zijn op uw 4K ontvangers als ik u was. Want bij vervanging is de kans aanwezig dat u HD ontvangers krijgt.Ā 


Wie zegt dat ik 4k ontvangers heb. Waar kan ik dat aan zien.


Wie zegt dat ik 4k ontvangers heb. Waar kan ik dat aan zien.

Afstandsbediening die werkt via Bluetooth. Heeft u die?


Geen idee, hoe herken ik dat aan de afstandsbediening?

Ā 


De TV kastjes die je op dit moment hebt staat daar aan de voorkant VIP5202 ??


Ja klopt

Ā 


Hoi @Rudolfo1Ā . Het issue wat je beschrijft is absoluut geen reden om die dingen om te ruilen. Dat is iets softwarematigs en omruil zal, zoals @Nick83Ā aangeeft, niks uithalen.

Kun je beschrijven bij welke film/uitzending dit niet lukt?Ā 


Ok, nou dat zal dan wel zo horen, het gaat niet alleen over een film zender maar alle aanbieders in de onderste balk. Ik heb het ook voorgelegd aan de tv winkel waar deze tv was gekocht en die geeft aan als de balk wel te bedienen is met de tv afstandsbediening,Ā  dan lig het aan jullie afstandsbediening van de KPN. Daar word de functie dan niet ondersteund.