Skip to main content

Wanneer de Itv apps worden gestart krijg je zwart beeld. Internetsnelheid is prima, speedtest gedaan. Reset kastje helpt tijdelijk. Ik heb de nieuwste generatie interactieve tv kastje. Wat is hier dan het issue?

Netflix werkt wel normaal.

groet

Hi @Tester01! Welk type tv-ontvanger heb je van ons gekregen? En heb je tussen de tv-ontvanger en de Experia Box een switch of DVS zitten? Of is deze aangesloten met hulp van een SuperWifi?


Hai,

Was even paar dagen weg. Experia V10, en switch netgear Prosafe Gs108e. Interactieve kastje ethernet op de Experia box de juiste poort. En Devolo magic set(in switch) aangesloten Groet michel

 


@Tester01 een paar dagen weg met kerst en oud en nieuw gaat niemand je kwalijk nemen denk ik. 😉

Wil je nog wel bevestigen dat je hetzelfde probleem niet hebt als de tv-ontvanger direct op je modem is aangesloten? Zonder tussenkomst van al deze apparatuur? 

Doe na het direct aansluiten nog wel een reset van je tv-ontvanger. Test daarna of de NPO app het goed doet zonder de switch. Als dat niet zo is, laat het dan hier weten.


Hmm, nou alles verwijderd qua koppelingen, en ethernet ITV geprikt in modem, reboot, kastje herstart. Maarnog steeds  enorm traag. Speednet geeft 120mbps op mijn wifi, dus ethernet verbinding zal nog wel sneller zijn.


@Tester01 wil je nog laten weten welk type tv-ontvanger je hebt? Meestal begint de naam van het type met “VIP”


Zxhn ZTE H369A. Is het modem 


Dat is het modem inderdaad. Ik ben benieuwd naar welk type tv ontvanger je hebt. Staat voor of onderop het zwarte kastje bij de tv. 


Hmb2260


@Tester01 ja dat moet in principe gewoon goed werken. Ik kan vanuit hier nu niet zo zeggen waar het probleem ligt. De snelheid lijkt ook in orde. Je modem is goed.

Het laatste dat ik nog wil doen is van afstand kijken of ik een reden kan vinden. Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Ik denk dat de kans niet bijzonder groot is. Maar ik wil geen mogelijke oorzaken overslaan. 


Hmm, weet niet of ik dat wil. Ik ben zelf kpn-er. Ik ga wel even lobbyen,  ik las ook dat er nieuwe software beschikbaar kont, die te maken heeft met dezelfde issues.