Skip to main content

Ik heb al een tijdje problemen met NPO op de ARRIS ontvanger, apple tv werkte ook en laptop werkt ook prima.

Nu was ik het zat en heb gekeken wat te doen, begonnen met de twee ontvangers om te wisselen.

en het werkt nu wel ? waarom krijg je dan twee verschillende ontvangers.

ARRIS VIP2952 werkt niet (ook geen streaming uitzending

ARRIS VIP 5202 F1371J46500 werkt wel

Je hebt, denk ik, nog een Alles-in-1 abonnement. 

Daarbij kan het inderdaad voorkomen dat je een VIP5202 en een VIP2952 hebt.

Ik neem aan dat je problemen hebt met de VIP2952 (eerste alinea).

De VIP2952 is uitgebracht zonder apps. Is daar ook niet echt op gemaakt. Enige jaren geleden begon Ziggo met apps. Uit concurrentie moest kpn wel volgen. Voor de VIP2952 met kunstgrepen. 

De processor in de VIP2952 trekt de apps anno nu niet meer echt.

In het begin ging het nog wel, maar ik gebruikte de VIP2952 alleen voor tv. Apps via de smart-tv die ik ook al jaren heb. Tja, we hebben nu smart-tv's. 

Je zou kpn kunnen bellen of ze de VIP2952 hiervoor willen omruilen. Meestal doen ze dat niet. Die apps zijn geen kpn dienst (NOS, YouTube, Netflix) en dan ben je als consument zelf verantwoordelijk voor geschikte apparatuur. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

leuke melding alleen dit pakket heb ik pas 5 maanden dus kpn zadelt je bewust op met oude hardware en weet niet meer te melden doe maar weer een reset of software laden slechte zaak.

is dus besparen over de rug van klanten.

Heb je je abonnement pas 5 maanden of heb je 5 maanden geleden je oude abonnement verlengt?

Bij verlengen heb je Arris ontvangers 2952 danwel 5202.

De 2952 klinkt mij als defect ("valt uit na 15 minuten") en zou gewoon geruild moeten worden. 

Neem contact op met de klantenservice. Die kunnen meekijken in de administratie. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Ook bereikbaar via X en Facebook. 

NB Als je je abonnement pas 5 maanden hebt zou je 2 x de Sagemcom DIW7022 (TV+) hebben. 

Hoe het precies zit kan de klantenservice inzien. Via 0800-0402, X of Facebook dus.

Ik hoor graag of het gelukt is om de tv-ontvanger om te ruilen ​@RSP1 

Nee niet gelukt dit zit niet in de scripts en mogelijkheden bij KPNdesk, dus zadelen je met oude apparatuur op en kan alleen als je je abonnement verlengt een soort chrome cast krijgen. 

dus k service 

Je moet de ontvanger gewoon kunnen omruilen. Ook zonder abonnement vernieuwen of verlengen. 

Mijn moeder heeft een abonnement uit 2011 en onlangs haar Arcadyan hmb2260 voor de Arris VIP5202 omgeruild via 0800-0402. 

Zou je jouw community profiel in willen vullen? ​@RSP1, dan kan ga ik er alsnog voor zorgen dat je een nieuwe ontvanger krijgt. 

Klik hier om je profiel in te vullen ​@RSP1 

https://community.kpn.com/settings/profile

Reageer