Skip to main content

Sinds 3 weken tv+ en sinds vandaag ook dit probleem alleen om de 15 min. Klik op OK  en het werkt weer voor 15 min. Geen vooruitgang de overstap naar tv+ zo! 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Bedoel je de KPN app tv+ of de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)?

 

Ik gok op de Sagemcom DIW7022

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.


Is de DIW rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem @Ni-Hao of anderszins?

 


Ik krijg steeds deze melding. Ik klik op OK op de afstandsbediening en dan werkt het weer. Ik klik op Netflix krijg ook de melding dat Netflix niet verbonden met internet is terwijl ik dan HBO MAX probeer en dat werkt wel. Heel raar. Daarna weer Netflix geprobeerd en toen werkte het wel. Nieuw klein kastje gekregen met de nieuwe KPN TV+ abonnement voorheen ook KPN nooit problemen gehad. Kastje verbonden met kabels naar TV en we hebben glasvezel. Dus zou toch goed moeten werken? 


Dat het kastje met een kabel aan de tv verbonden is snap ik, maar hoe is het kastje aan de modem/router vervbonden, draadloos via wifi of rechtstreeks met een netwerkkabel of anderszins @Ni-Hao ?

 


Rechtstreeks met een kabel, niet via wifi


geef de tv-decoder eens een fabrieks-reset @Ni-Hao 


Ik heb een DIW7022. Zal dat morgen eens proberen nu gaat het weer goed….zolang het duurt


@joop2011 Verbonden met Experiabox zit verder niks tussen, is glasvezel 


@joop2011 Verbonden met Experiabox zit verder niks tussen, is glasvezel 

 

Zoals @Nomen Nominandum aangeeft, geef hem een reset.

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt (kan even duren).

Kies daarna voor opnieuw opstarten.


Goedemiddag @Ni-Hao , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mooi om te zien dat je al zoveel goede reacties hebt mogen ontvangen en dat er zo goed wordt meegedacht!

 

@joop2011 Verbonden met Experiabox zit verder niks tussen, is glasvezel 

 

Zoals @Nomen Nominandum aangeeft, geef hem een reset.

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt (kan even duren).

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

Heb je de tv+ box nog een reset gegeven en zo ja, is het probleem hiermee verholpen?