Skip to main content

Een paar weken geleden kreeg ik een bericht van KPN dat ik mijn huidige TV ontvangers moest omruilen voor nieuwe omdat 26 maart de huidige TV-ontvangers niet meer werken. Ik reageer via de site en zet de omruiling in gang...

Op 17 februari krijg ik bericht dat ik een brief krijg hoe ik dat moet doen en dat de nieuwe TV-ontvangers bij mij worden bezorgd. Het blijft een week stil en ik besluit te bellen. Geen brief gehad, de link in de bevestigingsmail werkt niet, op mijn KPN is niets bekend… het is inmiddels 23 februari

Een aardige mevrouw zegt dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan. Ze maakt een nieuwe order aan en ik moet de TV-ontvangers nu ophalen bij een afhaalpunt en de oude direct inleveren. Ik krijg opnieuw emails en sms berichten en wacht even af maar opnieuw gebeurt er niets….geen bevestiging dat er een levering komt van Post NL, de link in de email werkt ook nu weer niet. Het is inmiddels 24 februari.

Omdat levering uitblijft probeer ik het de 28e opnieuw. Weer een aardige mevrouw, weer email en sms met opnieuw het zelfde resultaat. Niets dus.

Bij mijn volgende poging is er een vriendelijke jongeman die mij overtuigt dat de levering echt voor mij klaar ligt bij het ophaalpunt. Hij weet het zeker. Ik geef nog aan te twijfelen maar hij overtuigt me met zijn vriendelijkheid. Maar goed; helaas had ik toch gelijk er ligt daar niets.

Oude ontvangers weer uit de doos en aangesloten en opnieuw bellen. Een minder vriendelijke man probeert nog PostNL de schuld te geven maar ik geef aan dat het KPN systeem gewoon de verzending niet doet. Ik krijg immers ook geen link van PostNL. Het gesprek eindigt met nog een keer beloftes en nog een keer sms en emailtjes met opnieuw hetzelfde resultaat. ..

Ik heb aangegeven niet meer te bellen dus als een reactie via dit forum en de levering van TV-ontvangers uitblijven moet ik overstappen naar een andere provider. Dat is jammer en echt een gemiste kans KPN. Na ruim 30 jaar voel je jezelf toch een beetje afgescheept. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

Dus als er iemand van KPN mij nog kan helpen dan graag maar anders ik het wat mij betreft over en uit. Voor KPN natuurlijk ook want de 26e kan ik geen TV meer kijken.

Hallo @Wim1966 ,

 

Ik heb aangegeven niet meer te bellen dus als een reactie via dit forum en de levering van TV-ontvangers uitblijven moet ik overstappen naar een andere provider. Dat is jammer en echt een gemiste kans KPN.

 

Niet meer bellen, OK, je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Het is nog lang geen 26 maart 2024, dus via dit formulier gaat er vast een oplossing komen. 

 


Ik heb een klachten formulier ingediend. Bedankt voor de tip. 


Goedemiddag @Wim1966, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht!

Het lijkt erop dat er hier iets niet goed gaat in ons omruilproces en daarom zou ik graag eens mee willen kijken. Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :) 


Ik heb exact het zelfde probleem. 
 

5 maart ontving ik een bericht via mijn tv ontvangers waarin wordt aangekomdigd dat de ontvangers binnen enkele weken niet meer zullen werken. QR code gescand die op het beeld verschijnt (nu nog iedere keer als ik de ontvangers aan zet), instructies gevolgd, brief ontvangen met retourinstructies), mail ontvangen met leverdatum 7 maart, maar tot op heden niets ontvangen.

Zojuist tevens het klachtenformulier ingevuld.
 

Hoe en wanneer kan ik nieuwe tv ontvangers ontvangen KPN?

 

gr Jeroen


Ik heb een klachten formulier ingediend. Bedankt voor de tip. 

Goedemorgen @Wim1966, ik zie dat je inderdaad het klachtenformulier hebt ingevuld en hier zal nog contact met je over worden opgenomen. Ik wil je in eerste instantie vragen om dat even af te wachten. Deze klacht hebben we op 5 maart ontvangen en het kan tot 10 werkdagen duren voordat er contact met je wordt opgenomen. Laat je ons hier weten wat daar is uitgekomen? Ik verwacht namelijk dat zij dit wel voor je op gaan lossen. 


Ik heb exact het zelfde probleem. 
 

5 maart ontving ik een bericht via mijn tv ontvangers waarin wordt aangekomdigd dat de ontvangers binnen enkele weken niet meer zullen werken. QR code gescand die op het beeld verschijnt (nu nog iedere keer als ik de ontvangers aan zet), instructies gevolgd, brief ontvangen met retourinstructies), mail ontvangen met leverdatum 7 maart, maar tot op heden niets ontvangen.

Zojuist tevens het klachtenformulier ingevuld.
 

Hoe en wanneer kan ik nieuwe tv ontvangers ontvangen KPN?

 

gr Jeroen

Goedemorgen @Kerstens en bedankt voor jouw bericht!

Voor jou geldt hetzelfde als bovenstaand; als je een klacht hebt ingediend dan zullen mijn collega's hier binnen 10 werkdagen contact met je over op gaan nemen. Wacht dat even af en zou je hier nog willen delen wat er precies uit is gekomen? Ik verwacht en reken op een oplossing!