Skip to main content

Wij hebben ook een aantal facturen ontvangen waarop staat dat we films gehuurd hebben, zonder dat wij hier iets van weten. De kosten lopen hoog op, elke film kost: €5,99. 
Ik ben er niet van bewust dat we films ‘huren’, kunnen we dit uitzetten op een manier? Ik wil helemaal geen films huren. 
Kan het zijn dat we gehackt zijn? Ik heb deze films nooit gekeken. 
 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Dat is de prijs van erotische (...) films. Of van Sport on demand, dat kan ook.

Gaat er dan een lichtje op?


Nee, beide ‘sporten’ kijken wij niet om 15:00 ‘smiddags 😉 dus geen idee. Enig idee hoe je dit uit kunt schakelen?


Er moet de itv-pincode ingetoetst worden om een film (of sportevenement) te huren. Die zou je kunnen wijzigen.

Iemand van je huishouden, of die toegang heeft tot online kijken kan dit gedaan hebben (ooit iemand je gegevens verstrekt zodat die persoon online via jouw abo tv kan kijken?).


Ha @MariekeW27, welkom! Ben je er al achter wat dit kan zijn? Het klopt wat Peter zegt: voor het aanschaffen moet je de pincode invoeren. Heb je die al eens aangepast? Wil je daarnaast je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ha @MariekeW27, welkom! Ben je er al achter wat dit kan zijn? Het klopt wat Peter zegt: voor het aanschaffen moet je de pincode invoeren. Heb je die al eens aangepast? Wil je daarnaast je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 

Ik heb mijn gegevens aangevuld, ik hoor het graag! 


Dankjewel! Ik zie inderdaad op twee facturen een bestelde film of sportwedstrijd. Dit kan echt alleen besteld worden via de ontvanger of via tv.kpn.com. Bij beide moet je dan bevestigen met de pincode. Het kan dus niet anders dan dat iemand binnen jouw huishouden dit aangevraagd heeft. Ik zie dat er maar één tv-ontvanger aanwezig is, dus het is ook uitgesloten dat er een tweede ontvanger ergens anders staat. Advies blijft om de pincode toch eens te wijzigen. Dan zou het opgelost moeten zijn!


@MariekeW27 

Als je nog steeds denkt dat het niet klopt, dan kan @Marcia_ (of een andere moderator) een mailtje sturen naar mijn team met jouw iTV abonnementsnummer, de titels van de items die niet kloppen en de datum/tijden waarop deze zijn aangeschaft. Dan kunnen wij kijken via welk apparaat dit is gedaan. 


Graag!Mag ik een e-mail adres? 


@MariekeW27

Als je nog steeds denkt dat het niet klopt, dan kan @Marcia_ (of een andere moderator) een mailtje sturen naar mijn team met jouw iTV abonnementsnummer, de titels van de items die niet kloppen en de datum/tijden waarop deze zijn aangeschaft. Dan kunnen wij kijken via welk apparaat dit is gedaan. 

Graag! Mag ik een e-mail adres? 


Graag! Mag ik een e-mail adres? 

Die zijn/is er niet. Je kunt de gevraagde gegevens in het tekstvak ‘Persoonlijke opmerkingen’ (profiel) plaatsen. @Marcia_ kan ze dan doorgeven.


Hoi @MariekeW27, het klopt wat Peter zegt. Je mag me ook een privébericht sturen.


Hoi @MariekeW27, het klopt wat Peter zegt. Je mag me ook een privébericht sturen.

En jij kunt mij ook persoonlijk een mailtje sturen of via Teams aanspreken als je me morgen online ziet.


Ik heb je gegevens nog niet voorbij zien komen, @MariekeW27! Laat het gerust weten als je toch nog wilt dat we even met je meekijken. 


Ik heb je gegevens nog niet voorbij zien komen, @MariekeW27! Laat het gerust weten als je toch nog wilt dat we even met je meekijken. 

Klopt! Ik zit nu al 2 weken zonder tv/internet vanwege een verhuizing en nu ook een kapotte modem. Zodra ik weer internet op m’n computer heb, maak ik een overzichtje. Op m’n telefoon schiet dit niet op. 
Bedankt voor je bericht! 


Zodra ik weer internet op m’n computer heb, maak ik een overzichtje.

En dat kan al sneller dan je denkt...

TIP: Verbind je laptop met de Hotspot (wifi) van je telefoon en je kunt via 4G (de wifi van de telefoon) je laptop gebruiken.:wink:

@MariekeW27


Ik zie 't vanzelf langskomen 🙂. Succes met de verhuizing!