Skip to main content

Ik heb de Sonos Arc Ultra. Gekoppeld via HDMI E-Arc aan mijn LG G1 tv.

Op de tv+ box met de laatste software en firmware krijg ik op de Disney App netjes Dolby Atmos door naar de soundbar. 

Dit kan ik zien op de Sonos app

Helaas bij Netflix content blijft dit staan op Dolby multichannel PCM 5.1. 

Ongeacht of er in de titel 5.1 of Dolby Atmos staat binnen de Netflix app.

als ik de native Netflix app gebruik op de tv gaat het wel goed.

Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Audio instelling tv+: automatisch (andere settings ook geprobeerd)

Ik durf het bijna niet te vragen maar je hebt toch hoop ik wél het Netflix Premium pakket…?

Ik durf het bijna niet te vragen maar je hebt toch hoop ik wél het Netflix Premium pakket…?

Beste @JordyE ☝🏼☝🏼☝🏼

jazeker:) op de native app van de tv geeft hij wel netjes het correcte signaal door 

jazeker:) op de native app van de tv geeft hij wel netjes het correcte signaal door 

Ok

Ik heb zowel Netflix via KPN TV+ (DIW7022), als via Sony Smart TV, als via AppleTV alledrie met Dolby Atmos. Kan je niet vertellen wat er bij jou mis is. 

Wat gek dat je bij Netflix niet Dolby Atmos krijgt via de KPN TV+ Box, terwijl dit bij Disney+ via de TV+ Box en bij Netflix via de TV wel gewoon werkt. Het klinkt haast alsof er iets in de instelling in de Netflix app op de KPN TV+ anders staat, ​@JordyE. Kun je misschien de instellingen vergelijken met die van ​@RJW59?

Reageer