Skip to main content

Hallo KPN, ik ben slechthorend en kijk vaak via Itvonline mijn series. Maar de  ondertiteling bij Nederlandse programma's is vreselijk om te volgen,  en het menu wordt steeds veranderd. Ik volg graag het blok en in iedere uitzending is het pats, fout opgetreden. Het menu veranderd zowat iedere week zodat ik steeds moet zoeken waar de ondertiteling te vinden is, erg vermoeiend tv kijken dus.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Sonjason Wat vervelend dat de ondertiteling moeilijk is om te volgen. 

Deze ondertiteling krijgen wij aangeleverd vanuit de zender, ik zal hier melding van maken zodat we dit wellicht samen met hen kunnen verbeteren. 

Het klopt inderdaad dat het menu de laatste tijd een aantal keren is verandert, vooralsnog lijkt het er op dat het voorlopig qua uiterlijk hetzelfde zal blijven. 

Welke foutmelding krijg je overigens als je het blok kijkt? 


Hallo Rutger,

Meestal staat er er is een fout opgetreden, soms hersteld zich dat maar niet altijd. En fijn dat ik antwoord krijg. Nog iets geks, mijn schoonzoon Ronald Balk, ook een trouwe klant, heeft een aantal maanden geleden via mijn profiel een nieuw modem besteld, dat zou opgestuurd worden met post.nl nooit ontvangen. Wat ik wel kreeg was een kpn hussel abonnement met 6 maanden korting, was ik erg blij mee. Maar het nieuwe modem zou ik toch ook wel graag ontvangen. Het modem dat ik nu heb zit er al enige jaren en sinds kort verschijnt er een gele vlek van binnenuit. Ik kan niet ruiken (nooit gekund), dus heb ik er geen vertrouwen in, want als het in brand vliegt ruik ik het niet. Alvast bedankt voor de moeite. 

 


@Sonjason Ik zie inderdaad terugkomen dat je een Experiabox V7 hebt. Ik heb direct een nieuwe besteld, wellicht dat we daarmee ook al een deel van de andere problemen oplossen. 

Ik stuur je een privé bericht met meer informatie!