Skip to main content

Ondertiteling loopt niet cynchroon ,wat kan ik hier aan doen? Is zeer frusterend omdat mijn vrouw doof is ! Ben overgestapt van Ziggo op KPN ,maar ben hierover (ondertiteling) niet tevreden !!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Tikkie terug, welkom hier. 

Ik begrijp heel goed dat je niet tevreden bent over de ondertiteling. Ik heb het al vaker gehoord. Feedback hierover ligt bij de ontwikkelaars. Zij gaan er mee aan de slag. Hopelijk snel opgelost. Abonneer je vooral op de Product Updates. Dan zie je wat er in elke update verbeterd is. 


ik begrijp niet dat zo'’-n bedrijf als KPN dit niet op orde heeft , en zeker niet voor mijn vrouw die dit zeer frustrerend vind die ondertiteling , en als ik zo de reviews bekijk ben ik niet de enigste gr Tikkie terug


Het is een nieuw product, er wordt hard gewerkt om deze te verbeteren. Hopelijk kunnen we de frustraties snel wegwerken. Want daar wordt aan gewerkt. 


Het is een nieuw product, er wordt hard gewerkt om deze te verbeteren. Hopelijk kunnen we de frustraties snel wegwerken. Want daar wordt aan gewerkt. 

Ook voor de ‘oude’ producten is het hopeloos. Sinds de uitrol van de updates voor de nieuwe + box is het hier en hoor bij meer KPN klanten in mijn omgeving op de 2260 en de 5202 echt slecht te noemen met de lip sync.

En de instellingen wijzigen heeft toch echt geen effect.

Tevens wanneer nieuwe producten zo slecht onderontwikkeld uitgerold worden is het niet netjes dat klanten ongewenst/ongevraagd proefkonijn zijn!