Skip to main content

Bij mijn vorige provider (Caiway) stonden in de toelichting bij het NOS journaal (in de gids) de onderwerpen genoemd. Bij KPN ontbreekt die informatie. Waarom is dit? Ik zou het prettig vinden om de onderwerpen van het NOS journaal van te vorenbij de programmabeschrijving terug te kunnen vinden. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Plony99!

Ik durf niet te zeggen waarom dat bij ons niet in de gids vermeld staat. De informatie die in de gids staat ontvangen wij van de zenders; je zou dus denken dat de informatie bij elke provider ongeveer hetzelfde is. Bedankt voor je feedback, ik zal dit signaal doorgeven!


Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat de onderwerpen van een nieuwsuitzending in de EPG vermeld worden. De EPG wordt volgens mij eerder opgesteld dan dat bekend is wat het nieuws zal zijn.


WJB, zoals ik zei, bij mijn vorige provider stonden alle onderwerpen van het journaal vermeld. Weliswaar niet uren van te voren maar wel zeker kort voor de uitzending!


@Plony99 

Ben je niet in de war met teletekst? Via pagina 225 worden de onderwerpen aangekondigd.


Nee geen teletekst. De onderwerpen stonden gewoon in de gids.

Bij Nieuwsuur staat er overigens via KPN kort van te voren wel een toelichting!