Skip to main content

Ik heb omdat in mijn kpn een fout zit, wilde tv als optie toevoegen, maar automatisch 4k ontvanger in mijn kpn aangevinkt, bedrag 10 euro extra, echter interactieve tv aanklikken doet die niet, dus probeer, digitenne aan te klikken, en voila, oud en nieuw bedrag hetzelfde, oftewel gratis! Maar mijn man betwijfelde dit, dus de dag erna gebeld. Een aantekening maken dat ik gebeld heb en direct wil annuleren want foutieve informatie, immers bevestigde ze al gelijk wél kosten in verband met site zegt van niet, printscreens gelukkig van. Maar nee zegt klantenservice ik kan nu niets doen. Niets veranderen, geen aantekeningen, gewoon wachten tot digitenne ingaat. Vandaag kwam die, maar pakket maar gelijk geweigerd. Toch belachelijk dat ze niet direct met oplossing kunnen komen of aantekening kunnen maken. Waardeloos. En vindt mijn man een heel oud forum waar dit al het geval is, en nu paar jaar later nog steeds hetzelfde of gelijkwaardig probleem.
En even makkelijk in mijn kpn tv aanzetten ook niet dus. Oplossing wat wel snel is, en wilde juist checken of betere variant was, iets meer keus, is NLZIET. Werkt direct, overal, maakt niet uit welk netwerk. Op tablet, smarttv, wifi thuis of mobiel onderweg, en kan alles terugkijken meer dan een week, hele seizoenen,  voor 8 euro uit mn hoofd. En dan toch geneigd voor 15 euro p.m. te betalen, anders kan ik nog niet opnemen, dan zelf wel actie en nl ziet niet want bij NLZIET kan je automatisch alles terugkijken en vooruitkijken. En toch willen uitproberen of dit goed werkte, en dan ietsje meer zenders. Nu door dit gezeik al bijna hoop opgegeven en wellicht maar gewoon NLZIET houden of KPN moet goedmaken met aanbieding dan nep op mijn kpn en geneuzel en gezeik bij oplossen daarvan. 

Hoi @MissX! Welkom op het KPN Forum :grin: .

 

Excuses voor de late reactie, we hebben het drukker dan normaal op het moment. Jammer om te horen dat het niet helemaal lekker is gegaan met het wijzigen van je abonnement.

Is alles inmiddels gelukt met de Digitenne en/of interactieve tv? Mocht het nog niet gelukt zijn, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dan kan ik eens met je mee kijken naar de wijzigingen en het eventueel voor je recht zetten. 


Eindelijk iemand geholpen bij klantenservice digitenne te stoppen en met hem interactieve tv gestart, maar dan weer pech kastje kapot. Weer bellen afgelopen vrijdag, en geen probleem sturen we op. Dus wij veel belovend gisteren bij postnl punt om kastje om te ruilen maar weer teleurgesteld. Is er een modem opgestuurd. Ik hoop dat dit gewoon pech is, want tevreden producten, snel geregeld eerste factuurproblemen. En nu weer dit. Denk even leuk tv aanzetten in mijn kpn, de belletjes, het wachten, de tegenvaller kapot kastje kastje kan maar wek tegenvaller, en dan blunder weer verkeerde opgestuurd. Uw collegas zijn dus bezig. En dat te weten dat bij afsluiten abonnement internet optie zat 6 maanden gratis tv, maar toen niet gedacht toch te willen testen of prettiger is dan NLZIET. Dan had ik kastje al gehad en zonder kosten. Wat op lopend abonnement alsnog terugkomen u had gratis tv dat kunnen jullie ook niet. Gelukkig wel korting. Maar principe kwestie.


Goed om te horen dat ze al bezig voor je zijn! Wel balen inderdaad dat het telkens mis gaat. Excuses daar voor!


Reageer