Skip to main content

De reactie van de ontwikkelaar in de Appstore was ook nutteloos. Een verwijzing naar dit forum. Het juiste antwoord zou moeten zijn dat gaan we oplossen. Heel jammer. 
 

grtz Djeepman

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Djeepman, het kan zijn dat er toch even wat meer informatie nodig is of er nog het een en ander gecheckt moet worden. Kun je hier een eigen topic voor aanmaken?


Hoi @Djeepman, het kan zijn dat er toch even wat meer informatie nodig is of er nog het een en ander gecheckt moet worden. Kun je hier een eigen topic voor aanmaken?

Valt gewoon hieronder. Dus een topic aanmaken voor het gebrekkig functioneren van de KPN App hoeft niet. Dat komt in dit forum tersprake 😉


De reactie van de ontwikkelaar in de Appstore was ook nutteloos. Een verwijzing naar dit forum. Het juiste antwoord zou moeten zijn dat gaan we oplossen. Heel jammer.

Wat moet er dan "opgelost" worden?

Ik heb je alleen over de profielen horen spreken. Is dat wat "opgelost" zou moeten worden of speelt er nog wat anders?


@Djeepman ik heb een eigen topic voor je vraag gemaakt, we denken graag even mee!


De reactie van de ontwikkelaar in de Appstore was ook nutteloos. Een verwijzing naar dit forum. Het juiste antwoord zou moeten zijn dat gaan we oplossen. Heel jammer.

Wat moet er dan "opgelost" worden?

Ik heb je alleen over de profielen horen spreken. Is dat wat "opgelost" zou moeten worden of speelt er nog wat anders?

Ik zou zeggen, bekijk alle voorgaande reacties over de “nieuwe “ App? En idd is profiel aanmaken, de verplichting daartoe, een onderdeel.


Beste moderator Thomas,

 

Mijn reacties in “de KPN TV+ app: etc etc “stonden onder het goede topic volgens mij. Dus ik snap niet dat er nu weer onder mijn naam een topic wordt aangemaakt?

Het gaat om de KPN TV app die onlangs is gewijzigd. Aangezien ik geen profiel in die App wil aanmaken (waarom die onzin?, gewoon overslaan en klaar) kan ik de App (op mobiel of tablet) dus ook niet gebruiken. Wat mis ik nu? Graag dan mijn reacties terug zetten op de plek waar ze stonden, of zie ik iets over het hoofd?

 

mvgr Djeepman


Aangezien ik geen profiel in die App wil aanmaken (waarom die onzin?, gewoon overslaan en klaar) kan ik de App (op mobiel of tablet) dus ook niet gebruiken. 

Ook ik vind de functionaliteit achter die profielen onzinnig, maar als je gewoon één profiel aanmaakt dan is er eigenlijk geen verschil met de situatie zonder profiel. En er staat werkelijk niets persoonlijks in zo'n profiel en dus zie ik ook niet waarom je je er zo druk om zou moeten maken.

Begrijp me niet verkeerd, ook ik zie het nut van die profielen echt (nog) niet maar ik kan nu ook niet zeggen dat je er last van hebt..


Hi @Djeepman, algemene feedback en tips voor de TV app laten we in het topic staan waar je reageerde. De situaties waar het beter lijkt om iets verder te kijken, die splitsen we af naar een eigen topic. Zo kunnen we je beter helpen en houden we het forum overzichtelijk.

Alle feedback is welkom. Je noemt het aanmaken van een profiel en dat je dat niet wilt. Deze feedback nemen we mee ter verbetering en hebben we intussen al doorgegeven. Als er nog andere dingen zijn, kaart ze dan gerust aan.


Reageer