Skip to main content

Ik heb inmiddels 8 keer aan de telefoon gehangen  (waar inmiddels uren in zijn gaan zitten door de wachttijden) met de KPN klantenservice om het extra zenderpakket ESPN af te sluiten.

Diverse keren belofte  gekrege dat het nu wel gelukt zou zijn en diverse excuses gehoord waarom e.e.a. niet gelukt is, zoals storing in het systeem, iets met een andere afdeling die iets moest oplossen dus 4 dagen afwachten en dan terugbellen.

Verder ook diverse verontschuldigingen gehoord en kortingen die ik zou krijgen als compensatie voor het ongemak.

Echter er komt geen bevestiging e-mail met de bestelling door en het extra zender pakket wordt niet geactiveerd en blijft onbeschikbaar.

Het is belachelijk hoe lang ik bezig ben om iets extra's aan te schaffen en hoe onkundig de klantenservice blijkt te zijn.

 

Hallo @EGroen ,

Mijn advies : probeer het eens via de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Beste @EGroen, wat onhandig dit! Ik zie dat er naar een achterliggende afdeling gemaild is om dit op te lossen. Wij kunnen dit helaas niet voor je regelen namelijk. Dat kan max. 3 weken duren voordat het opgelost wordt 😞. Verzoek is het nog even af te wachten. Excuses hiervoor!