Skip to main content

Meerdere afstandsbedieningen geprobeerd en alle stappen in het helpproces doorlopen om een nieuwe afstandsbediening te koppelen, maar alle afstandsbedieningen werken slecht. Aan het rode lampje op de digitale ontvanger te zien, lijkt het of maar heel af en toe de afstandsbediening wordt opgemerkt en hij van zender wisselt (ongeveer 1 op de 20 keer of helemaal niet). Het probleem lijkt dus in de digitale ontvanger te zitten en niet in de afstandsbediening. Wat kan hier aan gedaan worden? 

 

Goedemiddag @Metselaar1, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zij kunnen je zeker verder helpen. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Hoi @fame29 ik heb de gevraagde gegevens aangevuld. Ik wacht eventuele vervolgstappen verder af. Groet, Dyon


Hi Metselaar, welkom hier. 

Ik zie zie dat jij 2 ontvangers. Werken die afstandsbedieningen wel op je andere ontvanger? Zo ja, zou je de ontvanger willen resetten zoals wordt aangegeven onder stap 2? 

Mocht dat ook niet helpen, zou ik het serienummer mogen weten van de ontvanger die niet goed werkt? 


Beste Alex, beide afstandsbedieningen werken wel op de andere ontvanger. Resetten is ook al geprobeerd, maar werkt helaas niet. Serienummer is: m11606tn3713


Duidelijk, ik heb een omruiling aangevraagd voor je ontvanger. Je ontvangt hier binnen enkele dagen een bericht over met instructies. :relaxed:


Hoi Alex, dankjewel. Ik wacht het af. Groet, Dyon