Skip to main content

Wat is het tegenwoordig een ellende met de KPN TV, zeg. Ik moet nu zo’n beetje elke drie dagen de stekker eruit halen omdat het ding totaal niet meer reageert. De TV aan en uit, dat gaat nog, maar verder doet ie dan helemaal niets. En dat is wellicht vanaf de update van twee weken geleden. Dit gedrag hadden we al eens vaker, maar niet 2 tot 3 keer per week…! Terugkijken is ook al een strijd: halverwege stopt het programma en kun je overnieuw beginnen. Dan denk je: “spoel dan door”, maar nee, dan komt de melding “vooruit spoelen is bij dit programma niet toegestaan”. Echt tenenkrommend zo. Ik heb al spijt dat ik de overstap naar KPN heb gemaakt. Wifipunten werken niet (wordt ook niet opgelost als je alle oplossingen hebt geprobeerd en ze weten het bij KPN ook niet meer), wifi valt regelmatig weg, interactieve TV is nu ook om het zuur van te krijgen…..bah! Dit resetten, dat resetten, dat lijkt tegenwoordig de oplossing. Maar alle apparatuur meerdere keren per week resetten, daar gaat de lol echt vanaf, kan ik je vertellen!

Goedemorgen @ArnoA13 en bedankt voor je bericht.

Balen dat je de laatste tijd zoveel problemen ervaart met je diensten maar ook goed dat je er via deze weg melding van maakt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je onze apparatuur meerdere malen per week moet resetten. Waar ik in eerste instantie even benieuwd naar ben; wat versta je precies onder een reset? Gezien de situatie zou mijn eerste advies zijn om de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven. Misschien heb je dat al een keer gedaan maar ik wil het zeker weten en beginnen bij het begin. Verder ben ik benieuwd wat je allemaal hebt aangesloten op het modem (Experia Box). En hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem; rechtstreeks met kabel of gebruik je misschien een draadloze verbindingsset?


De ontvanger is via vaste kabel aangesloten op de kpn box, maar je suggestie van een software-reset ga ik eens uitproberen!


De ontvanger is via vaste kabel aangesloten op de kpn box, maar je suggestie van een software-reset ga ik eens uitproberen!

Top, dan zie ik je bevindingen natuurlijk graag tegemoet @ArnoA13! Hopelijk zorgt het voor verbetering. Zo niet, dan gaan we er verder mee aan de slag en kijken hoe we dit wel op kunnen lossen.