Skip to main content

ook wij maken bezwaar dat de KPN onvoldoende service verleent aan zijn (jarenlange) klanten in het gebruik van ondertiteling. wij hopen dat de vraag om een gebruiksvriendelijke mogelijkheid eindelijk zal stijgen in het prioriteitenlijstje van KPN.

Hallo @Toyotaa ,

Deze vraag wordt vaker gesteld. Iedere keer wordt door een moderator gezegd dat een aanpassing van de ondertiteling niet op korte termijn te verwachten is. 

Ik begrijp van jou dat dit voor jou heel belangrijk is. Dan is een overstap naar Ziggo wellicht een overweging.

KPN geeft nooit een specifieke reden op, maar het heeft kennelijk niet de hoogste prioriteit. Hieronder twee recente topics waarin een moderator heeft gereageerd. 

 


Sorry! Maar het is toch absurd dat KPN hier geen urgentie aan geeft??? Ja dan stuur maar naar Ziggo, hoe wilt KPN z’n klanten houden die slechthorend en doven niet tegemoet willen komen? Kom op zeg! Ik weet dat ik me moet gedragen als Superuser van het forum, maar dit gaat echt te ver! Ze zullen zelf maar eens doof of slechthorend zijn! Bah, vind dit echt misselijk van KPN. 


Beste @Toyotaa, welkom! Het klopt wat Noordzee zegt. Mijn collega Erik zei dit erover:

 

Hallo allemaal. Naar aanleiding van de recente nieuwe reacties in dit topic heb ik opnieuw nagevraagd of er plannen zijn om iets te gaan doen aan/met ondertiteling. Het ontwikkelteam is zich bewust van de beperkingen die de teletekst ondertiteling heeft. Alleen zijn er op dit moment geen concrete plannen om een andere vorm van ondertiteling toe te voegen. Of om wijzigingen te doen in hoe teletekst ondertiteling op de ontvanger werkt. Mocht dit veranderen laten we dit weten.

 

Hoewel ik begrijp dat je hier niet blij mee bent, kan ik er helaas niets anders van maken.