Skip to main content

Ik wacht al 4 dagen tot ik teruggebeld wordt door de backoffice. via 0800-0402 kunnen ze me niet helpen. al vier dagen niet. regelmatig wordt ik spontaan uit een gesprek gegooid. De wachttijd is bespottelijk lang. Mijn digitale tv kastjes zijn teruggezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens konden ze niets oplossen…..

Ik mis de ouderwetse klantenservice.

Hoe kan ik in contact komen met de backoffice en 0800-0402 omzeilen. Sta op het ppunt mijn jarenlange trouwe relatie te verbreken als hier niet heel snel op gereageerd wordt

Nou vriend, da's zwaar naar. Ik erger mij aan de wachttijden, maar vier dagen is te gék zelfs voor KPN. 

ik wens je sterkte. 

Cor.  

ps.

wat bedoel je die zelfde klantenservice die ook lang duurde? 

Er zijn zoveel werkloze goedwillenden. 

Terwijl KPN eeuwen monopolie had, bleven de prijzen maar stijgen. 

 


Hallo @ongelofelijk 

 

Vervelend dat dit gebeurt. Ik zal je proberen te helpen.

 

Om een KPN medewerker naar je gegevens te laten kijken zul je je profiel moeten invullen. Zou je dit alvast kunnen doen en dit dan aangeven, zodat een KPN medewerker kan ernaar kijken?


Zou t dan toch geholpen hebben,  @ongelofelijk, succes, Julian 

 

👍🏽


Hallo @ongelofelijk

Welkom op het KPN Forum. Wat spijtig om te lezen dat je al enkele dagen wacht op het terugbellen van een collega van een achterliggende afdeling. Ik snap dat je je tijd liever anders besteedt dan door in de wacht te staan bij onze telefonische Klantenservice en het is natuurlijk niet de bedoeling dat de verbinding verbreekt tijdens een gesprek, excuses voor het ongemak.

Zonder verder te weten wat er precies speelt en om welke achterliggende afdeling het gaat, kan ik je geen antwoord geven op wat de te verwachten termijn is waarop je wordt teruggebeld. Er zijn namelijk verschillende achterliggende afdelingen met verschillende doorlooptijden. Wanneer een probleem voor nader onderzoek wordt doorgezet naar een achterliggende afdeling, is het helaas niet mogelijk om (vooruitlopend op nadere acties) direct zelf een klantenservice te “omzeilen” en rechtstreeks alvast te bellen met bellen met die betreffende achterliggende afdeling. Het is dan echt even een kwestie van afwachten, tot er contact met je wordt opgenomen. 

Heb je nog steeds niet iets gehoord van de betreffende afdeling, dan duurt het inmiddels wel wat lang en kijk ik graag even met je mee of ik je wellicht meer info kan geven. Licht in dat geval even toe wat precies het probleem is dat je met interactieve tv ervaart. Ook wil ik je dan vragen om zoals @Julian Borghuis al aangaf, je Forumprofiel aan te vullen met je gegevens (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant). Dan kan ik je abonnement opzoeken. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer