kpn radio hapert valt niet naar te luisteren, wanneer wordt dit opgelost en hoeveel abo geld krijgen klanten terug?
Iemand per ongeluk tegen de RX dish aangetikt met de dikke billen? ;-)
Laten we hopen dat het snel wordt verholpen. Heb Stingray zenders erg veel aanstaan.
We hebben alle berichten over deze storing hier verzameld. Dat houdt het voor ons centraal en makkelijker om een update te delen.
Laten we hopen dat het snel wordt verholpen. Heb Stingray zenders erg veel aanstaan.
We hopen met je mee en dat we snel een update kunnen delen!
Wel vreemd , dat Stingray via de app op je iphone wel goed werkt, gaat dan wel via een
andere route, maar komt wel van de zelfde bron volgens mij.
Hier precies hetzelfde probleem. Geluid valt telkens een seconde weg. Alleen bij kpn radio. Reset heeft niets opgeleverd. Volgens mij heeft dit probleem in januari ook al eens gespeeld bij kpn. Misschien daar eens naar kijken?
Hier ook zo.
Ik luister dagelijks stingray music, en dat kan u dus niet meer. Baal er echt enorm van!!!
Ik heb de indruk dat het weer werkt. Hier nu 21:26 kanaal 914 al 2 minuten zonder gehakkel. Bijna 3.
Dat was 2 uur geleden anders.
Dat was rap, maar als het goed is doet alles het weer.
Supertramp zonder onderbrekingen
De technsiche dienst geeft ook aan dat het opgelost zou moeten zijn. Jullie kunnen dat dus bevestigen @PeterG & @Lord Naughty?
Sophie (Stingray Music)
Nov 5, 2024, 3:13 PM EST
Hi Simon,
It should be fixed now, thank you so much for your patience!
Wishing you a wonderful day,
Sophie
Net contact met Stingray gehad en storingen zijn opgelost
| Sophie (Stingray Music) Nov 5, 2024, 3:13 PM EST Hi Simon, It should be fixed now, thank you so much for your patience! Wishing you a wonderful day, Sophie |
Hoe gaat het nu door kpn opgelost of opgepakt worden want dit (Stingray radio werkt niet) duurt al weken
Ik wens iedereen weer veel luisterplezier!
Hi @radio hapert via kpn, we hebben je reacties verplaatst naar dit storingstopic. Er zat inderdaad een storing in de Stingray zenders, deze storing is gisteravond opgelost. Je kunt weer van de radiozenders genieten zoals het hoort nu :)