Skip to main content

Storing KPN TV 


Er is op dit moment een algemene storing gaande met interactieve TV en de KPN iTV app. Op de tv ontvanger kun je de melding STB-zap-01 te zien krijgen. Via de apps of tv.kpn.com kun je 500-10022 te zien krijgen.

 

Update 9-9-2022 18:59 : De storing is opgelost.  Mocht je toch nog problemen ervaren laat het ons hier weten! 

 

We werken er hard aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen.
Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 

 

Is er een storing?
Vanmorgen kon ik het namelijk nog wel
Welk programma ik ook opgenomen hebt kan niet eens meer verder kijken erg vervelend


Ik krijg deze foutmelding ook bij alle 12 “opnames". Video niet gevonden dus. Ik heb er wel voor betaald.


Op de ontvanger kan ik het op dit moment niet testen (ben niet thuis). Maar als ik het via de app  probeer dan krijg ik inderdaad bij elk programma 'Fout bij het starten van de video'. Gaat dus niet goed, nee.


Hier in Sliedrecht hetzelfde probleem.   Eerder vandaag werkte het nog. Nu geen enkele opname bereikbaar. Ook niet via de app.


Ongeacht welke browser ik gebruik, ook na compleet schoonmaken van alles blijft de error terug komen.

 

Ook ongeacht welke zender of welk programma ik wil kijken, live of terug kijken, maakt niet.

 

Moet daarna de website compleet opnieuw opstarten anders gebeurd er totaal niks.


Weer eens een storing volgens mij. Gek dat de prijsverhogingen nooit last hebben van storingen.


Hier (Noord Groningen) hetzelfde probleem.


Het lijkt er inderdaad op dat er op dit moment problemen met het terugkijken van opnames zijn @GP46 . Het is dus eventjes afwachten tot dit opgelost is. (Dat je er wel voor betaald hebt klopt trouwens natuurlijk. Maar niet voor een 100% uptime. Storingen zijn nooit helemaal uit te sluiten, kunnen altijd gebeuren. En niet alleen bij KPN.)


Weer eens een storing volgens mij. Gek dat de prijsverhogingen nooit last hebben van storingen.

😂


Hier hetzelfde probleem (Gem. Nissewaard), deze storing komt vaak voor en is meestal binnen redelijke tijd opgelost, soms binnen een paar uur, soms binnen 1 of 2 dagen. Behalve die ene keer dat het geloof ik bijna een week of zo duurde. Maar liever helemaal niet en zo snel mogelijk dus.


Ik heb pressies het zelfde probleem 

 

enorm vervelend… 

 

kan helemaal niks meer kijken 


Ik heb dezelfde problemen,  kan geen opnames meer zien,  en terugkijken lukt ook niet.  Sinds een paar dagen steeds haperend geluid. 

Alle stekkers eruit gehaald 3 minuten gewacht, nog steeds hetzelfde probleem,  HELP WIE WEET DE OPLOSSING 


Ik kijk iTV gewoon via Android op een Sony maar krijg er geen gang meer in, ideeënwereld foutcode 500-10022


Het is een algemene storing @1956H . Oplossing is dan ook rustig afwachten tot die techneuten van KPN die storing verholpen hebben. Er zit helaas niets anders op.


ik heb ook hetzelfde probleem

 


Zelfde probleem in Rotterdam.


Ik heb ook exact hetzelfde.. blijf de foutcode 500-10022 krijgen.. iemand hier een oplossing voor?


ook hier dezelfde melding, tot nu toe uiterst ontevreden over gebruikersvriendelijkheid nieuwe kastje als het vandaag nit werkt ga ik terug over op oude systeee


KPN Storingen - Hier vind je alle informatie   Er is een storing, ik heb hetzelfde probleem

 


Ik heb ook het zelfde probleem met dezelfde foutcode. 


Ik heb ook exact hetzelfde.. blijf de foutcode 500-10022 krijgen.. iemand hier een oplossing voor?

Op dit moment niet @Jordie87 . Zoals Eric zei is KPN aan het werk om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Daarop zullen wij effe moeten wachten.


ook hier dezelfde melding, tot nu toe uiterst ontevreden over gebruikersvriendelijkheid nieuwe kastje als het vandaag nit werkt ga ik terug over op oude systeee

Het heeft niks met een nieuwe kastje te maken, @wijnand52 . Het is een algemene storing, op alle kastjes, op de app, maakt niet uit. Terug gaan heeft dan in dit geval ook geen nut.


Goedemiddag,

Wij weten een film gehuurd (frozen2) voor mijn dochter zodat ze smiddags even rustig film kon kijken. Vanochtend even getest en toen was er niks aan de hand. Mijn dochter komt thuis en is beloofd dat ze de film mocht kijken echter krijgen we nu foutmelding stb-zap-01. Een foutmelding dat de video niet gevonden is. Je kan natuurlijk wel voorstellen dat mijn dochter en daardoor ik ook hier niet erg blij van wordt. Zeker omdat ik hier extra voor heb betaald. Ik hoop dat jullie die snel kunnen oplossen. 

 

Mvg Coen

 

Admin: bericht + reacties verplaatst naar storingstopic


Hallo @Celie er is helaas een algemene storing met interactieve TV en de KPN iTV app.

Houd het volgende topic in de gaten voor updates:

Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022) | KPN Community


Ik neem aan dat jullie het wel op een leuke manier oplossen aangezien het om een gehuurde film gaat die binnen 2 dagen niet meer te zien is volgens de voorwaarden.