Skip to main content

Tijdens het terugkijken van een opname stop de opname ergens en je kunt niet meer verder kijken. Ook als je terugkijken van een nog lopende programma wilt starten, is dit niet mogelijk. 

Ik heb meerdere keren mijn Arris opnieuw gestart, maar dit heeft het probleem niet verholpen.

Bedoelt u dat de opname het einde mist van het programma?

 

Dat zou kunnen, dan heeft u waarschijnlijk aan het begin van de opname het einde van het vorige programma te zien gekregen?


Nee, meer dan de helft van het programma mist.


Dan zou ik het niet durven zeggen, vaak is het wel zo dat omdat een programma iets eerder of later begint dan de programmering zegt de opname op de geprogrammeerde tijd begint met opnemen. dus de opname niet helemaal overeenkomt (begin of einde mist een stukje).


Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Is er al een oplossing voor gevonden? 
Mvg, Astrid 


Hoi allen! Goed dat het hier wordt gemeld. Als ik het goed begrijp gaat het hier alleen over opnames, toch? En niet over Terugkijken? @Jagerp Heb je bij elke opname dat ‘ie in het midden ophoudt, of bij een specifieke? Kun je mij voorbeelden geven(programma/datum/tijd/zender)?