Skip to main content

Wanneer we de programma’s bekijken die wij opgenomen hebben, blijft steeds vaker het beeld hangen. En moeten we het kastje weer resetten. 
 

Hi @Sandyschmetz! Ik heb de situatie voor je nagekeken met de gegevens in je profiel. De verbinding is stabiel en snel. Dus daar ligt het gelukkig niet aan. 

Wil je daarom beginnen met een reset van je modem? En een reset van je tv-ontvanger?

Als dat niet helpt, laat hier dan weten hoe de verbinding is tussen die 2 apparaten. Of hier bijvoorbeeld een DVS tussen zit. 

 


We hebben beide gereset. Er zit geen dsv tussen. Is gewoon met de kabel aangesloten.. 


@Sandyschmetz duidelijk. Wil je alleen nog bevestigen of het om 1 ontvanger gaat of om beide ontvangers? 

Ik zie 2 ontvangers in de registratie staan. De serienummers eindigen op “83” en “81”. Als 1 van die 2 ontvangers deze problemen geeft, laat dan weten welke van de 2 serienummers dit is. 


Het is de ontvanger met 81. 


@Sandyschmetz ik heb een nieuwe ontvanger gestuurd. We vragen je de oude om te wisselen. De instructies daarvoor staan in de sms die we gestuurd hebben. 

Wil je hier na de ruil laten weten of het probleem is opgelost?


Toevallig vandaag weer de eerste keer een opgenomen programma gekeken. Maar blijft weer vast hangen. 😔


@Sandyschmetz wil je aangeven om welk programma het gaat? Op welke zender en welk tijdstip?

En als het vaak genoeg voorkomt, zou je dan nog 2 extra voorbeelden willen verzamelen? Dan heb ik voldoende informatie om het door te zetten naar de technische dienst. 


Het was bij make up Your mind rtl 4 2x blijven hangen en nog eens 2x eruit gegaan terug naar het menu. Hij blijft eerst steeds hangen en kort daarna gaat die terug naar t hoofdmenu. Voor het nieuwe kastje bleef die helemaal hangen en moesten we het kastje resetten. 
en de meilandjes sbs 6 1x blijven hangen en daarna 1x terug naar hoofdmenu. 


En vandaag blijft die alweer tot 2x toe hangen bij make up Your mind. Rtl4. En nu weer zo erg dat ik moet resetten. 


@Sandyschmetz ik heb het doorgegeven en een ticket aangemaakt. De technische dienst neemt binnenkort contact met je op. De kans is groot dat je eerst nog gebeld wordt om nog een paar vragen te stellen. Hou hiervoor het door jou aangegeven nummer de komende paar werkdagen bij de hand.


Een tijd lang ging het goed. Nu blijven de opgenomen programma’s hangen en valt het programma opnemen uit. 


@Sandyschmetz begrijp ik goed dat de nieuwe ontvanger die gestuurd is nu hetzelfde probleem geeft? En dat die ontvanger op dezelfde plek staat als waar de oude ontvanger problemen gaf? Wissel in dat geval beide ontvangers nog van plaats. Kijk of het probleem meeverhuist naar de andere locatie. Of dat het probleem in de ontvanger blijft zitten op de andere locatie. 


Dat hadden we idd al geprobeerd helaas. 


@Sandyschmetz wat gebeurde er precies op dat moment? Gaf dezelfde ontvanger problemen op de andere locatie? Of gaf de ontvanger die op de andere plek geen problemen gaf ineens haperende opnames?