Skip to main content

Wij hebben sinds kort een nieuwe nog kleinere TV decoder met de Google TV interface. Maar wat ik mis t.o.v. de vorige decoder is het volgende:

  • Actieve zenderlijst kiezen bij voorbeeld de favorieten (is al vaker gemeld volgens mij).
  • De ronde knop op de ab weer zo maken dat de op en neer toetsen door de kanalen balk kan scrollen en bij de gewenste aangekomen dan via ok deze selecteren.
  • De naam van de cast functie aan kunnen passen zoals bijvoorbeeld KPN woonkamer.
  • Als je in de instellingen ben dan via de terug toets terug kunnen gaan naar de laatste TV zender.

Eigenlijk was de bediening van de Arris decoder best handig!

Feature requests KPN TV+


Via de het home scherm kan je naar “instellingen”, dan klikken op “apparaat” hierna naar, “apparaatvoorkeuren” en dan op “over” 

In dit menuscherm kan je het apparaatnaam aanpassen, standaard kan je kiezen uit bijvoorbeeld woonkamer, huiskamer en slaapkamer maar je kan ook je eigen naam geven. Deze wordt dan weergegeven als je aan het casten bent.


Thx dat heb ik gevonden en blijkbaar is er al een aardige whish list


  • De naam van de cast functie aan kunnen passen zoals bijvoorbeeld KPN woonkamer.

Dit is mogelijk.

Tandwiel - Apparaat - Apparaat voorkeuren - Over - Apparaatnaam (wijzigen)