Skip to main content

Hallo kpn

Ik neem regelmatig mijn series op

Gisteren nog bekeken en wil vandaag verder kijken

Is heel het icoontje van opname verdwenen 

Waar kan ik die terug vinden? 

Mvg Daniëlle Verdel 

Hoi @Danielle verdel, welkom op het forum. Wat bedoel je precies met “is heel het icoontje van opname verdwenen”? Bedoel je dat de opnames zelf zijn verdwenen, of iets anders?


Nee zij kijkt bij de ( originele ) uitzending in de gids. En treft daar geen kpn-groen-record-bolletje bij de iconenset in informatie.

HTH


Nee zij kijkt bij de ( originele ) uitzending in de gids. En treft daar geen kpn-groen-record-bolletje bij de iconenset in informatie.

HTH

Hoe weet je wat zij bedoelt? Zitten jullie in hetzelfde huishouden of iets dergelijks?


Ik kan dus opeens niet meer opnemen 

En als ik naar menu ga zie ik opnames niet meer staan

En bij kpn weten ze het ook niet


Ik kan dus opeens niet meer opnemen 

En als ik naar menu ga zie ik opnames niet meer staan

En bij kpn weten ze het ook niet

Kijk, dat is heel iets anders dan ik dacht. Bedankt voor het verhelderen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. Het lijkt namelijk alsof het Opnemen pakket dan uit staat.


Dat klopt hij staat uit mijn man had kpn gebeld en die wisten het ook niet.. 

En wat wil je weten? 

Ik weet namelijk geen klantnummer


Ik weet namelijk geen klantnummer

Klantnummer staat in je bankafschriften bij de afschrijvingen van de facturen.

Vul i.i.g. je naam- en adresgegevens in in het forumprofiel. (niet vergeten onderaan ingevulde te bevestigen)

Met ingevulde gegevens geef je namelijk tevens ook toestemming voor de KPN-er om in je gegevens (en instellingen :wink: ) te duiken.


Ik heb mijn gegevens ingevuld


Bedankt voor het invullen, ik heb een kijkje genomen.

Hier ligt toch echt een menselijke (eventueel i.c.m. een technische) fout aan ten grondslag. 12-07 heb je contact gehad met een collega van me. Toen is een fout gemaakt, en tv-ontvanger weggeklikt. Die tv-ontvanger zorgde ervoor dat je het gratis opnemen pakket had. Die is daarbij ook komen te vervallen. Dus het is echt een lelijke fout geweest aan onze kant. Excuses daarvoor! Het nare is ook dat zodra het opnemen pakket wordt verwijderd, de opnames weg zijn. Ik kan ze niet terughalen.

Nu is het zo dat die wijziging nog open staat. Daar heb ik een incident voor aangemaakt omdat dat wat lang duurt. Zodra dit is geregeld, kunnen we weer zorgen dat je kan gaan opnemen. Dat houd ik in de gaten.


Het is jammer dat ik me opnames kwijt bent

Maar als ik weer in de toekomst kan opnemen ben ik weer blij 

Bedankt.. 


Nee zij kijkt bij de ( originele ) uitzending in de gids. En treft daar geen kpn-groen-record-bolletje bij de iconenset in informatie.

HTH

Hoe weet je wat zij bedoelt? Zitten jullie in hetzelfde huishouden of iets dergelijks?

Nee ik heb een huishouden met meerdere van dit soort vragenstelsters waardoor op den duur de meeste opmerkingen heel duidelijk te plaatsen zijn. Als je me niet gelooft, vraagt het haar zelf.

 


Het is jammer dat ik me opnames kwijt bent

Maar als ik weer in de toekomst kan opnemen ben ik weer blij 

Bedankt.. 

Komt goed, ik houd het in de gaten.

Als je me niet gelooft, vraagt het haar zelf.

Alles is al duidelijk, er valt niets meer te vragen.


Klopt het dat het nog niet geregeld is? 


Klopt het dat het nog niet geregeld is? 

Klopt helaas inderdaad. De wijziging is nog niet afgerond waardoor ik het opnemen pakket niet kan aanzetten… Excuses dat het allemaal zo duurt. Zodra ik iets kan doen, hoor je natuurlijk gelijk van me.


Hi @Danielle verdel. Excuses voor al dit gedoe en lange wachten. De order is afgerond en opnemen kan weer worden geactiveerd.  Nu weet ik niet exact wat de vorige keer is besproken met de klantenservice, maar het als volgt. De vorige keer is de 2e tv-ontvanger opgezegd, en Digitenne aangevraagd. Doordat die 2e tv-ontvanger is opgezegd, is het gratis opnemen pakket komen te vervallen. Nu heb je de keuze: die 2e tv-ontvanger weer aanvragen (met gratis opnemen) voor €5,- p/m, of los het opnemen pakket aanvragen (zonder 2e tv-ontvanger) voor €4,99 p/m. Je kunt dit prima via MijnKPN regelen, maar ik wil dit ook voor je doen natuurlijk. Laat maar weten.


2 ontvangers mét opnemen of een ontvanger met opnemen kost hetzelfde (op één cent na). Dan is de keuze toch niet moeilijk.


2 ontvangers mét opnemen of een ontvanger met opnemen kost hetzelfde (op één cent na). Dan is de keuze toch niet moeilijk.

Meh, als je toch maar 1 tv-ontvanger gebruikt… Scheelt weer pakjes bezorgen enzo.


Het rare is we hebben 2 tv ontvangers

Mijn man wilde digit ene aanvragen voor op de camping dat ging niet goed in mijn kpn

Hij bestelde toen opeens een 2de ontvanger maar die hebben we al

Dus kpn gebeld die zouden het regelen maar nu nog steeds niet op kunnen nemen en ik heb geen zin in een 3de tv ontvanger 

Volgens mij betalen we dus al voor die 2de ontvanger..  En om nu weer extra te betalen..

Zou je nog een keer willen kijken voor mij? Paul


Het rare is we hebben 2 tv ontvangers

Mijn man wilde digit ene aanvragen voor op de camping dat ging niet goed in mijn kpn

Hij bestelde toen opeens een 2de ontvanger maar die hebben we al

Dus kpn gebeld die zouden het regelen maar nu nog steeds niet op kunnen nemen en ik heb geen zin in een 3de tv ontvanger 

Volgens mij betalen we dus al voor die 2de ontvanger..  En om nu weer extra te betalen..

Zou je nog een keer willen kijken voor mij? Paul

Ja, daar is het fout gegaan. Bij het aanvragen van de Digitenne is de 2e iTV-ontvanger opgezegd. Dus er is (per ongeluk) als het ware een Digitenne-ontvanger aangevraagd ter vervanging van de tweede iTV-ontvanger. 

Maar dan weet ik wat de bedoeling is in ieder geval. Ik vraag die tweede iTV-ontvanger weer voor je aan, met dus het opnemen pakket inbegrepen. Het nadeel is dat er automatisch een tv-ontvanger verstuurd gaat worden, die je dan aan de deur kan weigeren. Als je niet thuis bent, wordt ‘ie ook retour gestuurd. Dan kun je gewoon je huidige tv-ontvangers houden.


Oke bedankt...