Skip to main content

L.S. ,

Ik wil graag een klacht indienen over de opnames momenteel!

  • vaak gebeurt het dat een opname niet terug gekeken kan worden. Geen idee waarom niet !
  • Of halverwege stopt de opname en geeft een error melding…..
  • Of het eind van het programma staat er niet op omdat het opnemen TE VROEG is gestart.  
  • Graag hiervoor aandacht van jullie om tot een oplossing te komen
  • Met vriendelijke groet,
  • Dineke Bruins

Hi @Dinbrui52, goed dat je het aangeeft. Ik heb wel wat vervolgvragen voor je zodat we op onderzoek uit kunnen gaan. Aangezien je zo mooi puntsgewijs alles benoemt, ga ik daar graag in mee. :)

 

  • vaak gebeurt het dat een opname niet terug gekeken kan worden. Geen idee waarom niet !

Hoe ervaar je dit? Zie je een (fout)melding? Welke? Kun je mij (recente) specifieke programma's + zender + tijdstip aangeven? Dan kunnen we gerichter op onderzoek uit.

  • Of halverwege stopt de opname en geeft een error melding…..

Welke error melding? Staat er een foutcode of iets dergelijks?

  • Of het eind van het programma staat er niet op omdat het opnemen TE VROEG is gestart.  

Als het einde er niet op staat, dan komt dat niet omdat ‘ie te vroeg is gestart, maar omdat ‘ie niet lang genoeg is doorgelopen. Eigenlijk zie je dat alleen als er een eerder programma flink is uitgelopen waardoor de gids niet meer klopt. Kun je mij (recente) specifieke programma's + zender + tijdstip aangeven?

 

Ik hoor graag van je.


Bedankt voor het antwoord Helaas kan ik natuurlijk op dit moment geen voorbeelden noemen🤣ik zal het in de gaten houden en dan alsnog reageren. 
Wat me nog wel te binnen schiet is het programma BZV tijdens afgelopen seizoen Die had ik op serie opnemen ingesteld Maar dat lukte dus niet Ik keek dan maar met NPO 

ik zal vinger aan de pols houden!

met vr Gr Dineke Bruins


Bedankt voor het antwoord Helaas kan ik natuurlijk op dit moment geen voorbeelden noemen🤣ik zal het in de gaten houden en dan alsnog reageren. 
Wat me nog wel te binnen schiet is het programma BZV tijdens afgelopen seizoen Die had ik op serie opnemen ingesteld Maar dat lukte dus niet Ik keek dan maar met NPO 

ik zal vinger aan de pols houden!

met vr Gr Dineke Bruins

Oké, geen probleem. Laat maar weten zodra je dit ervaart zodat we gelijk kunnen kijken wat er daadwerkelijk fout gaat. Dan kunnen we het vast verklaren en/of oplossen. :)


voor Paul,

ik heb in de afgelopen dagen wat voorbeelden genoteerd.

Problemen met opnames kpn I tv:

Beau opgenomen Wil het terug kijken Staat doodleuk : dit programma kan je niet terugkijken ( 8 juni) Later lukte het opeens wel

Vanavond Agatha C Poirot terug gekeken(9 juni) telkens als ik ff op pauze had gezet en wilde hervatten ging die helemaal terug naar het begin en moest je zoeken waar je was gebleven

Beau opname (9 juni)gekeken staat er niet helemaal op Plotseling afgelopen

Op1 eindigt te vroeg (10 juni)dus staat er niet helemaal op

Zat op1 opname te kijken Totaal ongesynchroniseerd Liep vast Computer opnieuw gestart en nu kan ik opeens het programma niet meer terug kijken (12-juni)

14/15 juni Ik keek naar de opname Op1 ook niet tot eind gezien Band was vol en bleef maar zoeken naar verbinding om in volgende band het af te maken

Ik vind dit wel genoeg voorbeelden. En vrees dat het de komende dagen niet veel anders zal zijn!

Ik hoor wel binnenkort of dit veranderen kan of dat ik er genoegen mee moet nemen.

vriendelijke groet,

Dineke Bruins


Hoi Dineke. Top dat je het hebt bijgehouden! Kunnen we alleen maar van leren lijkt me, en ik ga dit met alle liefde aankaarten bij de technische mensen. Vraagje; Ervaar je dit allemaal via de tv-ontvanger? Of kijk je dit via tv.kpn.com? Je laatste zin impliceert op de pc, maar wil het toch even zeker weten. Dat de computer vastloopt kan ik overigens niet veel aan doen. 😉 Welke browser gebruik je?


Hai Paul

het klopt dat ik of op mijn laptop of op mijn mobiel kijk Op de tv tuner geen probleem geloof ik. mijn browser is Google Chrome . Wat ik ook vreemd vind dat op de laptop de lay out of hoe dat heet heel anders is dan op de mobile Op de mobiel is gebruiksvriendelijk en eenvoudig Op de laptop opent de tv gids vaak niet: witte blz Dan kun je overnieuw beginnen Bovendien als die wel opent laat die slechts een paar programma‘s zien in tegenstelling tot mobiel daar kun je alle kanten op qua tijd en zenders 
wat veel klachten heb ik hè ?! Sorry Ik ben nu eenmaal gestart dan moeten we ook zien dat de oplossing daar is.

met vriendelijke groet

Dineke


Hai Paul

het klopt dat ik of op mijn laptop of op mijn mobiel kijk Op de tv tuner geen probleem geloof ik. mijn browser is Google Chrome .

Aha, zeker niet onbelangrijk om te weten dit. 🙂 Dan weet ik waar ik dit kan neerleggen. Dat betekent niet dat het morgen is opgelost, maar het signaal komt in ieder geval bij de juiste mensen uit. Dit zijn voornamelijk programma's die live worden uitgezonden volgens mij, dus ik denk dat het daar mee te maken heeft. Dan heb je namelijk een grotere kans dat het niet gelijk loopt met de gids, en dan gaat het fout. Hoe dan ook, ik geef het door.

Wat ik ook vreemd vind dat op de laptop de lay out of hoe dat heet heel anders is dan op de mobile Op de mobiel is gebruiksvriendelijk en eenvoudig Op de laptop opent de tv gids vaak niet: witte blz Dan kun je overnieuw beginnen Bovendien als die wel opent laat die slechts een paar programma‘s zien in tegenstelling tot mobiel daar kun je alle kanten op qua tijd en zenders 

Hier wordt aan gewerkt! De gids op de website kan inderdaad wel een stuk beter, en dat project loopt. Is wel een hele grote klus, maar weet in ieder geval dat daar verbeteringen in komen. Wanneer weet ik nog niet precies.

wat veel klachten heb ik hè ?! Sorry Ik ben nu eenmaal gestart dan moeten we ook zien dat de oplossing daar is.

met vriendelijke groet

Dineke

Geen excuses nodig. Je geeft gewoon aan wat je ervaart, niet meer dan logisch.