Skip to main content

Werkelijk ik heb gewoon een potje zitten janken, al mijn opnamen zijn verdwenen omdat na het zoveelste probleem kpn gewoon het opnamepakket heeft uitgezet.

Ik ga niet herhalen wat ik uitgeschreeuwd heb en wat ik denk maar het is een zodanig dieptepunt dat ik KPN nooit en te nimmer meer bij iemand zal aanbevelen sterker nog ik zal het ze af raden en ga zelf kijken hoe ik het beste kan overstappen.

De dame en heer achter de telefoon zijn niet de schuldigen maar het is moeilijk om aan de telefoon rustig te blijven.

@Lidach Welkom op het forum. 

Wat super vervelend dat al je opnames weg zijn zeg. Op het moment dat het opnamepakket uit is geweest dan zijn deze helaas niet terug te halen. 

Maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 


Beste Rutger

Fijn dat je benieuwd bent naar mijn verhaal, maar gelet op het feit dat ik al vanaf februari 2020 met KPN  steeds weer nieuwe problemen heb en mij de stress niet meer kan veroorloven berust ik maar in het feit dat ik de opnames hier niet mee terug krijg. Wil je het verhaal horen luister dan al die bandjes maar af waar de telefonische gesprekken tussen mij en KPN zijn opgenomen ( om de dienstverlening te verbeteren haha) het zijn er maar een stuk of 10.