Skip to main content

Het is niet meer mogelijk mijn opgenomen programma’s op BBC1 af te spelen.

Twee dagen achter elkaar KPN gebeld, stekker eruit, modem gereset etc. maar niets werkt.

Heb idee dat de BBC ergens iets fout doet. 
 

Gaarne advies.
 

Heb exact hetzelfde probleem sinds 5 dagen. Maar alleen in woonkamer. Reset helpt niet. Bij bekijken opname springt deze naar het einde van programma en gaat automatisch terug naar het begin scherm.

Tweede TV ontvanger in slaapkamer werkt wel normaal en iedere BBC1 opname is daar terug te kijken…

Hopelijk volgt er snel een oplossing.


Helaas - net TV toestel in slaapkamer geprobeerd maar daar lukt het afspelen van het BBC1 News van gisteravond ook niet.  BBC2 werkt wel.


Nee, boven is hetzelfde klantnummer. Opnemen gaat per klant.

Testopname hier op 25 mei gaf geen problemen. Neem zo Repair shop op. Kijken wat dat doet.

Opnamen van BBC One en Two zouden thuis, op eigen wifi/internet, ook via de KPN iTV app danwel website (tv.kpn.com) gekeken kunnen worden. Werkt het dan ook niet?


Nee, ik heb 3 dagen lang KPN aan de telefoon gehad niets hielp:

  • kabeltje uit het zwarte doosje en er weer in
  • met paperclip Expedia box gereset

Ik vind het heel vervelend maar heb het opgegeven.

Loes

 

 

 

 


Tip: net even getest maar die enkele opname van BBC kun je evt. voorlopig vooralsnog online bekijken.

Via de app (smartphone, tablet, smart-tv*) of via http://tv.kpn.com .

*. TV's van Samsung, LG en met Android-TV als besturingssysteem (oa Sony, Philips, TLC) hebben de KPN TV app aan boord.


Hartelijk dank voor de tip. Heb net een BBC1 programma on line terug gekeken.

Neemt niet weg dat ik het opgenomen BBC programma niet kan afspelen.

Ik geloof niet dat de KPN er iets aan doet.


Hallo @BBC1 en @Mariëtta, welkom. 

Ik hoor inderdaad dat het terug kijken van opnames van de BBC bij meer klanten niet goed gaat. Zouden jullie, voor zover jullie dat nog niet hebben gedaan, voor mij jullie profiel willen aanvullen met jullie postcode en huisnummer. Ik ga dit in ieder geval doorzetten.