Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds een week heb ik problemen met afspelen van opnames. Er gebeuren verschillende dingen:
- Automatisch stoppen en naar opname menu. Ik kan daarna weer gewoon op afspelen drukken.

- Stilstaand beeld voor een flink aantal seconden, waarna hij verder gaat, maar die seconden zijn dan wel voorbij gegaan. Dus stilstaand beeld, terwijl de opname wel afspeelt.

- Opname slaat vast, waarna de hele box vast slaat. Enige wat ik dan nog kan doen is hem aan en uit zetten.

Heb alles al geprobeerd. Stekkers er voor een halve dag uit. Resetten. Etc. 

TV speelt wel gewoon. Netflix en Amazon doen het ook gewoon.

Voor mijn gevoel is een deel van de opname"schijf”  wellicht beschadigd? Ik neem veel op namelijk. 

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

MvG

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag,

Sinds een week heb ik problemen met afspelen van opnames. Er gebeuren verschillende dingen:
- Automatisch stoppen en naar opname menu. Ik kan daarna weer gewoon op afspelen drukken.

- Stilstaand beeld voor een flink aantal seconden, waarna hij verder gaat, maar die seconden zijn dan wel voorbij gegaan. Dus stilstaand beeld, terwijl de opname wel afspeelt.

- Opname slaat vast, waarna de hele box vast slaat. Enige wat ik dan nog kan doen is hem aan en uit zetten.

Heb alles al geprobeerd. Stekkers er voor een halve dag uit. Resetten. Etc. 

TV speelt wel gewoon. Netflix en Amazon doen het ook gewoon.

Voor mijn gevoel is een deel van de opname"schijf”  wellicht beschadigd? Ik neem veel op namelijk. 

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

MvG

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoe kijk je?  Via de KPN tv decoder of via de app op de tv van KPN?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router)?

 

Netflix, etc. via de app. op tv gaat via internet.

TV (ook de opnames) via de KPN tv decoder gaan via IPTV. 

Dat zijn (hoe vreemd het ook mag klinken) 2 verschillende methoden. 

 

Je hebt geen opname (HD, SSD) meer in de KPN tv decoder.

Alles gaat via de cloud. 


Hoi @Audrey_75 . Welkom op het forum.

Kun je de vragen van @joop2011  beantwoorden?


Hallo @joop2011 @Erwin_ 

Er was reeds een ander topic geopend door @Chrizziey.
Zijn er sinds de update problemen met het afspelen van opnames?
Ik heb inmiddels mijn tweede ontvanger aangesloten. Gisteravond geen problemen gehad, maar heb nog niet veel kans gehad om actief te kijken. 
Als ik met de tweede ontvanger geen problemen heb dit weekend, wil ik ook kijken of het met de eerste ontvangen nog wel problematisch is. Ik weet dan zeker waar het probleem in zit. 

Dank zover voor jullie reacties.

Gr. Audrey


Uhm in welk topic gaan we verder? Dan reageer ik daar zo eventjes. 


@Chrizziey de andere 😅 Waar alleen jij en ik begonnen waren