Skip to main content

Sinds enige tijd komen de opnames pas na paar uur in de lijst opnames te staan, waardoor je dus niet kan kijken.…blijven tot die tijd bij gepland staan.Voorheen kwam tegelijk met opnemen ook in lijst te staan.Ook vallen ze uit tijdens het kijken of worden ze helemaalniet opgenomen.

We nemen  juist op, zodat we de pauzes kunnen doorspoelen   maar nu is het irritant… Daarom ook opnemen pakket 😉

Daarnaast reageert de ontvanger ontzettend traag 😡

Wat is hier aan te doen?

Goedenavond @Doekies, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


Goedenavond @fame29 , gedaan zoals u zei, maar helaas geen verschil 


Hoi @Doekies.  Gaat dit om individuele opnames of om serie opnamen?

Heb je een paar voorbeelden van programma's waarbij dit gebeurt? (neem je op via de tuner? Of via de itv app?)


@Erwin_ Goedenavond,  het probleem doet zich meeste voor bij Lang Leve de Liefde. Sinds paar dagen wordt er nu ook aangegeven dat het niet is uitgezonden,  terwijl dat wel zo is. We nemen op via de ontvanger. Programmeren doe ik zowel via itv app of ontvanger, maar maakt geen verschil. 

Het traag reageren is bij alles wat ik in druk 


Heb je daar nu een serie opname voor gepland? Is die nog terug te vinden?


@Erwin_ ik heb wel serie gepland, maar hij pakt momenteel geen hele serie... maar enkele losse... dus moet het apart programmeren 


Misschien zit dat elkaar in de weg. Lukt het ook om die serieopname te verwijderen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


@Erwin_ nee niets geholpen.

Nu nam hij opgelicht niet meer op..

En de traagheid van ontvanger wordt ook steeds erger...


Volgens mijn gegevens heb je twee ontvangers. Speelt dit probleem ook op die andere ontvanger?


@Erwin_ de traagheid zeer zeker wel… boven is ook traag 

En wanneer iets niet opneemt is dat ook op beide niet


Die traagheid wordt aan gewerkt.  Zie dit  topic:

Gebruik je de itv app ook wel eens om een opname te plannen?


@Erwin_ ja, maar niet meer na jouw eerdere tip.

Ok, dan hoop ik voor de traagheid snel een oplossing 


@Erwin_ in bovenstaande topic staat: 

Wanneer komt de update naar het nieuwe menu

De uitrol van de update wordt in verschillende fases gedaan.

Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen). 

 

Echter hebben wij de Arris 2952 en daar is het probleem niet opgelost hoor


@Doekies : Die tekst gaat over de initiële update van maanden terug.  Het verhaal wat bovenin de tekst staat is leidend. Binnenkort zal je dus verbetering moeten ervaren. 


@Erwin_ dan wacht ik nog ff af