Skip to main content

hallo ik heb een vraagje als ik iets kijk van de opnames kan ik een hele tijd spoelen tijdens de reclames en dan in 1 keer niet meer en moet dan het kastje een keer aan en uit schakelen hoe kan dit ik hoor het graag    

Mvg ilse pothof

Dat is wat gek, natuurlijk @Ilsetje Is dit het enige dat niet goed werkt? Zou je de ontvanger eens willen resetten en de software opnieuw kunnen inladen? Hoe dat werkt staat bij stap 2 op deze pagina.


Ja dat is het enige wat er aan de hand is en dat heb ik al meerdere keren gedaan maar hij blijft dit doen is best irritant


Das vreemd, @Ilsetje Ik wil uiteraard kijken of ik iets kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het serienummer van de ontvanger en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Als het goed is is het ingevuld nu 


Hallo @Ilsetje Dank voor de gegevens. Ik zie dat je twee ontvangers in gebruikt hebt. Speelt dit op allebei de ontvangers? Als dit niet zo is, zou je de ontvangers dan eens kunnen omruilen? En kun je het serienummer van de ontvanger die voor problemen zorgt nog even in de profiel zetten? 


Dag @Ilsetje Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht is het probleem inmiddels opgelost, maar als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag. 


Reageer