Skip to main content

KPN met de zoveelste storing en dit keer bij opnames.

KPNwebcare zal wel zeggen "even terug naar fabrieksinstellingen" en daarmee is t opgelost.

Niet dus. Na de zoveelste reset blijft het doffe ellende met KPN en is de service volledig schandalig!

Get your shit together!

#FailĀ 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ā 

KPN met de zoveelste storing en dit keer bij opnames.

KPNwebcare zal wel zeggen "even terug naar fabrieksinstellingen" en daarmee is t opgelost.

Niet dus. Na de zoveelste reset blijft het doffe ellende met KPN en is de service volledig schandalig!

Get your shit together! #FailĀ 

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic

Ā 


BesteĀ @NicolevandenBroek62,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de opnames. Maar zal je voor mij eens het software opnieuw willen installeren? Kijken wat het dan doet, want ik heb het gevoel dat de communicatie met de opnameserver niet vlekkeloos verloopt, ik geef hieronder een beschrijving hoe je die nieuwe software kunt inladen:Ā 

En daarna eens willen kijken of dan de opnames wel te bekijken zijn. Hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem? Is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? (DVS) enĀ zou je jeĀ ForumprofielĀ willen aanvullen metĀ naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Want mocht die reset die ik jou aandraagt niet werken, dan kan een KPN moderator verder bekijken in jou gegevens wat er aan de hand is.Ā 


Ik heb Ɣl deze dingen al gedaan en sorteert nul effect.

Ben er klaar mee.


Ik heb Ɣl deze dingen al gedaan en sorteert nul effect.

Ben er klaar mee.

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met een draadloze verbindingsset of bekabeld? En welke merk tv ontvanger is het?


Bekabeld aangesloten op een Philips tvā€¦


Bekabeld aangesloten op een Philips tvā€¦

Hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dat bekabeld?


Yep, alles bekabeld en al 1,5 jaar ellende...


Hi @NicolevandenBroek62, wat rot dat je nu problemen met de opnames hebt. Goed dat je het aankaart, we helpen je hier graag verder.

Ik zie dat Dennis al met je mee gedacht heeft, dat je de tv-ontvanger al gereset hebt en dat deze bekabeld verbonden is met de Experia Box. Maakt het verschil als je de stekker van de tv-ontvanger minimaal 30 seconden uit het stopcontact haalt en de tv-ontvanger daarna opnieuw laat opstarten? Wanneer krijg je deze melding te zien, meteen als je de opname wilt starten? En gebeurt dit bij Ć©Ć©n specifieke opname of bij al je opnames? En wat voor icoontje staat er bij de opname? Als een opname mislukt is bijvoorbeeld, is deze te herkennen doordat er in het rood ā€˜Rxā€™ bij staat.


Hoe vinden jullie zelf dat het gaat??

Ooit was het een snel en vlekkeloos systeem, nu is het niets anders dan problemen, foutcodes en herstarts.

Met slechte tot geen klantenservice.

Inmiddels werkt het weer na een uur aan de telefoon gehangen te hebben, maar inmiddels heeft de volgende foutcode zijn intrede alweer gedaan. Het is een gebed zonder einde en KPN moet zich diep schamen!Ā 


@NicolevandenBroek62Ā Ik kan me voorstellen dat 't voor frustratie zorgt, zeker omdat er al langere tijd dingen hebben gespeeld. Ik help je via deze weg graag verder, maar dat kan ik niet zonder jouw hulp en antwoorden op mijn vragen hierboven.Ā 


Deze storing blijft terugkomen! Zodra er drukte is in de avond lijkt het wel of jullie server overbelast is. Deze week meerdere avonden bovenstaande error gehad en andere codes. Blijft maar doorgaan.

Hoe vinden jullie zelf dat het gaat KPN? Met een slechte tot geen klantenservice, echt om de anderste dag nieuwe storingen, traag systeem en ontevreden klanten. Over een systeem wat helemaal top was! Niks op aan te merken. VĆ³Ć³r jullie eraan begonnen te prullen en gingen updaten. ZĆ³ jammer en ik ben er onderhand Ć©cht klaar mee.

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst


Hi @NicolevandenBroek62, ik heb je reactie even naar je eigen topic verplaatst, het is niet handig om over hetzelfde in meerdere topics te reageren. Daarmee raak je het overzicht kwijt en zo heb je alles op 1 plaats. Zou je de gestelde vragen alsnog kunnen beantwoorden? Anders kunnen wij niets voor je doen.


Kijk en dƔt is nou waarom jullie er zo'n puinhoop van maken! Onderlinge communicatie is er niet en ik werd door jouw collega via Twitter naar die andere pagina verwezen! Prima dat jij me er weer weghaalt, maar ga niet doen alsof ik het daar niet had mogen vermelden. Ik heb al gebeld om het geprobeerd op te lossen, er is alweer een monteur geweest en heb een ander kastje. Ik ga overstappen, dus ga deze vragen niet meer beantwoorden. Succes met jullie rotzooi.